Hela kullen

Ååå så fina dem är. Jag vill ha allihopa! Men Venezia var nog strået vassare i mina ögon 
Ja, Venezia var galet vacker! Men allihopa är ju jättefina 
Vilka pärlor!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Så fina de är. Venezi är super fin, nu gör du som du sa och behåller henne annars får hon flytta ner till sin storebror Gandhi.

Mycket fina sötnosar.
Härligt mönster, så jämnt och fint.
Vem behåller du själv då?
Jaa jättefina.

TACK!
#5 Det verkar som Sicilia får stanna. Hon är ett sånt gosmonster att vi inte kan motstå henne.
#7 Så bra, såg att jag skrev fel namn jag menade Sicilia men du visste vem jag menade.

#7 ja, jag föstod. 
Kan ju inte ha 3 svarta. Nån måtta får det ju va… 

Tänk om Sicilia hade fått en bror i samma mönster, men blå i färgen, alltså OSHa22
..en sån vill jag ha…
Hon är så fin tabbyflickan kul att hon får stanna
Så vackra! 
/Elisa

Jättefina, jag tycker helsvart är så himla läckert. Finns något häftigare än en liten svartglänsande puma i miniatyrformat?
Hihi, jag måste bara få säga att det kan inte finnas någon ras som ser så jädra roliga ut när de är nyvakna som kat IV missarna.
Pascal är så underbart söt att man kan äta upp honom när han jamar yrvaket och ynkligt innan han ens har fått upp ögonen.
Så jag tycker ju att Sicilias bild är en tiopoängare när hon fortfarande har det där lite lagom besvärade nyvakna "snälla-bara-fem-minuter-till"-ansiktsuttrycket som bara en kat IV misse kan ha!
Klart man kan ha tre svarta! Men jag skulle ju inte ha något emot att hand om en Sicilia-katt, jag heller.

Oh vilka sötnosar!! 
Åh vad jag tycker om Sicilias tabbymönster, kul att hon får stanna.
Fina tjejer alla tre, svart är ju alltid läckert och bilden på Toscana är ju bedårande söt.
En jättefin kull! 
Så vakre alle sammen. Jeg likte spesiellt godt henne du beholder. 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus