Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 2198 ggr
namsooks
0

brunmaskad hane!

Letar potentiell friare till Min brunmaskade hona!Söker med ljus och lykta men det är svårare än man kan tro. Tänkte bara kolla om det kanske är någon här som har någon hane fertil hemma….det är ju inte alla som annonserar.

kalindas
0

Vet att det finns två nya brunmaskade hanar på SO.gruppens hemsida. Men du kanske vill ha en hane utan Oriental i stamtavlan?
I så fall vet jag inga hanar tyvärr.
Men ta kontakt med Dagny Dickens hon har kolla på de hanarna. Vet hon har en söt hane själv som blev NW förra året.

/Elisa

Fliris
0

Dessverre er min kastrert nå, men siden jeg ikke hørte noe tilbake fra deg passet kanskje ikke stamtavlene. Lykke på letingen.

kattkompaniets
0

Såg att det fanns några nya brunmaskade killar på So-gruppens hemsida.

namsooks
0

#2 Fick du inte mina mail?

Fliris
0

#4 Nei, jeg sendte bare bilder og så hørte jeg ikke noe mer. Har du sendt mail? hmm.

Liljekatten
0

Är det bara brunmaskad du är ute efter? Jag har ju min Obi, S*Sandvretens Obelix, annars, men han är bruntabbymaskad. Vi bor kanske ändå för långt från dej.

FreeZing
0

Vet att du söker en brunmaskad. Men måste bara säga att Yzing´s har en väldigt vacker fertil hane som är chokladmaskad. GID S*Bue Aveny´s Ferry heter han Glad

Qetesh
0

Jag har min bruna kille IC S*Qetesh Osiris som gärna vill träffa flickor Glad Kika gärna in på min hemsida för bild och stamtavla.

http://www.qetesh.nu

namsooks
0

#5 Ja, det gjorde jag ganska snart efter att jag fått av dej!Mycket konstigt.

#7 jag helst brunt men typ går före färg!kollat in honom men jag tycker det är sör lika i stamtavlan. Tyvärr!!!

#8 har redan spanat på din kille men där stämmer det heller inte i stamtavlan….

det känns som jag har kollat alla som finns????!!!!

Fler förslag….ös på bara..!

zrcoowl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten brunmaskad hane. Bäckbykatten's Dakarai. Han finns ute på både so.gruppens sida och SES. Han kommer att hållas fertil så länge inte tydliga haniga beteenden visar sig.

www.dakarai.weebly.com

Quetta
0

Jag har ju en svart orientalhane, som inte ska hållas fertil så länge, för jag har inget själv att använda honom till.
Men en oriental kanske inte är intressant, hans pappa är ju dock siames, så han kan säkert ge siamesavkommor.

www.quettas.se