Cosmica-Kobold !!Här e vi!!

Hona 2 den minsta lilla jag tror hon e skölpadd eller skölpaddstabby brun..Hon e minst i kullen:)

Skrev i den andra tråden först. Jätte fina bäbisar du har, tror att den första tjejen är brunmaskad och den andra sköldpadda, den sista hanen tror jag också är brunmaskad då han redan ha fått så mycket färg. Vad skönt att de alla mår bra, skall bli roligt att se dem växa upp.
vilka fina bebbar du har vad jättespännande att få se kort när dom blivit större
Pappa Kobold hälsar kramar
Rithwa
Grattis till vackra bebisar.
Söta bebisar. Grattis

/Elisa
Å vad fina de är! Ser fram emot att få följa dem framöver med många, många bilder! 

Ohhh næmmen hallo små bebiser. Nydelige. Gleder meg allerede til de neste bildene.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilka gullpluttar! 

Vilka små sötnosar!
Sååå skjønne.

Nä trots dålig kamera ska jag lägga ut nya bilder på de här underbara 6 små liven som nu e några dagar över 3 veckor..Jag hoppas kunna köpa ny kamera inom ett par veckor:)Dom har också fått sina namn Japanska sådana:)Först ut blir Midgårdskattens Yaira Kawaii SIA f 21 tror jag reservation för annan paddfärg..Som det ser ut just nu kommer hon att stanna kvar hos oss!!:)Kanske även hennes syster:)

Här e Midgårdskattens Jinya SIA ?e eller d ev 21..Tyvärr kan jag inte göra nåt åt skärpan…O tyvärr kan jag nog inte spara en hane till..Pga att det blir för många om jag vill spara efter vår Engelskman sen..

Här e då Midgårdskattens Hokkaido SIA ? e eller d ev 21 också kallad Lillkobbe..Samma här så kommer jag nog inte kunna spara en hane till men men man vet aldrig:)Jag ber så mycket om ursäkt igen för suddiga bilder..men jag ville så gärna visa de små sötnosarna..

Jätte fina bäbisar du har, stora har det blivit också.
vad fina de har blivit ¨våra små korsningar¨ hi hi hihiiii
Rithwa
vad fina de har blivit ¨våra små korsningar¨ hi hi hihiiii
Rithwa
Jättefina!
Trots dålig kamera…
/Elisa

Ohh superskjønne.De var så fine alle sammen at jeg klarte ikke plukke ut en favoritt.
Ååh, de är så fina 

Förhoppningsvis får jag ny kamera på måndag :)!!!!!Hoppas så jag kan bjuda på bättre bilder!!

Väldigt fina
Å så stora och fina de är! 
Jag ska vänta ett par veckor till, sen måste jag få komma och snusa på dem!! 

Jorå det e bara å komma o snusa på:):)
Ved nærmere ettertanke så tror jeg du kan sende alle gutta til meg i nyttårs present
Når du får nytt kamera så nekter jeg å se på bildene dine for disse e/d gutta ser jo fullstendig bedårende ut 
Fikk du deg nytt kamera eller?
De ser veldig fine ut alle sammen,men om du fikk deg nytt kamera,så får vi jo sett enda mer til dem hehe.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Den e på laddning o jag står o hoppar brevi
Så snart:):)
Skall bli spännade och se hur stora dina små har blivit, ser fram emot bilderna.
Lycka till med fotograferingen, vet hur svårt det är.
oj så kul att få fler bilder. Var bilderna av Kobbe när han var liten bra?
Jag och Kjell har beställt hotell i Sthlm till mars vi kommer att bo på Hotell Sundyberg inte så långt från utställningslokalen. Blir jätteroligt att träffa dig då.
Rithwa

Hehe det e inte så lätt med en ny kamera heller:)Måste lära sig inställningarna:)Jag ville inte väcka de små så det blev mest sovbilder..I alla fall så e det inga dilusionsfärger i kullen o lilla honan som inte e mindre längre kommer att stanna här..Sen står jag o väger om jag kanske ska behålla en kille också:)TC engelskmannen har tagit sig an kattungarna o är numera en mycket hjälpsam pappa,som nog gärna skulle dricka lite mjölk om han fick:)

Vilka underbara sötnosar du har där hemma!

vilken söt liten familj du har mera bilder mera bilder
Rithwa

Vad mysigt dem har! Vackra katter!
Bildern i #52 är ursöt! 
/Elisa

Ja så skulle jag ta o fota igen så helt plötsligt somna allihop:)Hokkaido ville dock bli fotad så honom har jag hunnit me..Men idag blev Cosmica sjuk..Igår va hon lite slö..Vi har haft brasa tänd hela tiden..Så det e jättevarmt här..Så hade hon bajsat ur sig nästan bara vätska o blev jättesmal o uttorkad..Vi satte direkt igång behandling jag hoppas att hon blir bra fort o snart..!!!Hon tål nog inte att slicka i sig all välling bebisarna spiller..Jag har låtit henne städa efter dem..Dumt..Hon skulle gärna äta all deras mat om hon fick,,..Stackaren..
Å vad stora och fina de är allesammans!
TC ser ut att vara såå stolt över sin roll som barnvakt! Jag gissar att han är väldigt populär hos bebisarna också! 
Ser fram emot fler bilder!

Här e Hokkaido min lilla apa:)Hokkaido är en makakiapa i japan..Han har så brett mellan ögonen så det ser kul ut o såååå trevlig..Om han inte stannar här så kommer den som köper honom att bli lycklig!!!Jag älskar den kattungen!!Tyvärr så kan jag inte rotera de klara bilderna när jag redan lagt in på datan :)så det blev en lite dimmig men man ser Hokkaidolooken..Han var den första att klättra ur lådan o bänkar sig gärna på axeln..O spiiinnnerrrrrr….

Här e Kizami Tsuki =en jab i Judo han e SIA d kanske d21 o han kommer att vara till salu till rätt hem,Man kan ju inte spara alla tyvärr!!!..Inga defekter på någon i kullen..

Här e Neko Ashi Dachi SIA n han kommer också att säljas..Mycket trevlig o modig o hungrig gentleman!!Jag gillar honom skarpt!!Hans utveckling börjar komma nu..Neko Ashi Dachi=en judo rörelse som översätts Cat Stance,någon form av spark tror jag..
vad fina dom har blivit grattis till kullen
Rithwa

Så söta! Yaria var verkligen urgullig.
De växer och blir bara finare och finare och ännu fler röda pojkar att bli förälskad i 
Så utrolig fine alle sammen.
#64 Jeg elsker han jeg også