Zazabrassamandelmassa
Min tjeja fyller 6 år i år, men är lika busig för det! Hon har bott hos mig i över tre år! Jisses vad tiden går… Känns som att det var igår jag hämtade henne. Hennes uppfödare ville egentligen inte sälja henne, för hon var deras utställningskatt, men Zaza verkade inte ha något emot att flytta hem till mig. Vi satt och kelade i soffan ett ganska bra tag. Hon krävde all min uppmärksamhet och slutade klappa henne hördes det ett mycket specielt jamande (om nu orientaler jamar…), tills dess att jag klappade henne igen. När jag skulle gå hoppade hon ned för trappan med mig och skulle visst följa med mig ut genom dörren… Hennes uppfödare skulle tänka över huruvida de ville sälja henne till mig och en vecka senare ringde de och sa att ja, jag fick köpa henne. Mitt hjärta var räddat, för det hade hon redan stulit… Min bebis.
Du ser..man blir vald ;)
Åh Zaza, fröken! 6 år och en look som inte går av för hackor på din svarta fröken! Härligt att se flera gamla svarta orientalhonor med lite ålder på nacken som står sig än idag 
Grattis vackra Zaza!
/Elisa
Zaza (och matte) tackar så mycket!
#2 Hon blev ju nom i varberg förra sommaren. Matte var mycket stolt!
Hipp hipp hurra
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis med dagen.
For en koselig historie om hvordan hun ble din 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Zaza är en väldigt speciell fröken, verkligen, fler bilder vill vi ha! 
Hon är helt sanslöst snygg tycker jag!! 
Och du velar på om hon skulle gå att ställa upp till Grand!! Toka!

Vad hon är fin! Svart är såå snyggt!

Svarta orientaler är såååå vackra. Vad snygg hon är och vilken blank päls hon har!