Devvans barn växer
Har tagit bilder på dom små idag. Det var inte så lätt med dåliga ljusförhållanden men jag sänkte ner ISO'n till 3200 och slapp använda den dåliga blixten tack vare det. Färgerna blir lite tokiga i vissa lägen och korten blir ju märkbart korninga men det är bättre än blixtbilder med dålig blixt iallafall.
Jag har tre härliga pojkar som än så länge bor bra där dom bor men om ett tag är dom klara att hitta nya hem. Jag har än så länge inte hittat några defekter på någon unge av dom 8 jag har och alla är supertrevliga, glada skitar. Killarna är väldigt olika sinsemellan typmässigt - det är rätt kul att se dom tillsammans faktiskt - man kan tro dom kommer ifrån olika kullar.
Detta är nog min favorit bland dom.
Azazello är alltid söt - så söt!
Sen så har vi Behemot som älskar vår stora rottisblandrashund Max. Han tycker att han är toppen bra att sitta under. Tyvärr lyckades jag inte få något bra kort på honom idag så ni får nöja er med ett från sidan. Ska jobba på att få en bild framifrån. men jag kan förvarna er på att han ser rätt knäpp ut just nu. men ögonen ser lovande gröna ut.
Också har vi Wollie, eller Woland som han heter på papper. Han är en kopia av sin äldre helbror Il Principino. Härligt sneda ögon och ett underbart temperament.
Flickorna ser ut så här nu.
Natacha som är en liten prinsessa. Hon kommer nog att växa upp till en riktig liten på ärten dam. Jag är väldigt glad över att hon kommer att få en husse som känns väldigt rätt när det gäller att ta hand om en liten prinsessa.
Busiga Margarita var lovad utomlands men planerna ändrades - men lika glad är jag för det. Antingen blir hon kvar här hemma eller så har jag ett gott hem åt henne på lut.
Jättesöta bebisar! Skönt att det går bra med dem!
Har du fått svar på orsaken till att Devvan dog så hastigt?
/Elisa

Jättefina
#2 Det ända jag fått svar på hittills var att det var levern som blödde på henne. Allt annat såg helt normalt ut. Varför den blödde väntar jag fortfarande svar på från patologen i Uppsala.

Vilka härliga snyggingar!
Å.. Där har vi ytterliggare en orsak till varför man borde ha gift sig rikt.
Tänk att bo i ett slott, och fylla det med katter! Attans att kärleken kom ivägen för mina planer 
Flickorna är underbara.

Wow så stora de blivit! :)
Spænnade att de ser olika ut rent typmæssigt. Behemot kan se hur tokig ut som helst, snygga spottar har han ændå! :)
Tycker att bilderna blev helt ok rent færgmæssigt. Kornigheten ger, før mig, en mer autentisk kænsla. Kanske før att jag saknar att fotografera min gamla Pentax k1000 -Det ær så rysligt dyrt att framkalla alla foton, så har jag heller inget fotolab…
#7 jag hade(har den än) en pentax jag med - en P30n. Den har tagit många bilder den och särskilt med 3200 film då jag fotot en mängd konsertbilder när jag tjänade pengar på sånt en gång i tiden.
Fotolabbet är dock nedplockat och bor i låda på mina föräldrars vind.

#7 Men fotolabbet finns! om æn i en låda. Det kommer sækert fram edag i framtiden, lite som en hobby nær man blir gammal, att ta tag i det man gjorde nær man var ung. Kanske inte just resa runt på konserter och fota eller kanske… :)
Hvordan i alle dager klarer du å fotografere en solid sjokolade OSH? Hun har blitt veldig pen,de andre også,men denne runden ble det henne.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Så skjønne alle sammen.
Azazello så ut som en skikkelig goding og linselus, så han ble min favoritt denne gangen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Dom är urgulliga!
Och mitt fotolabb bor i en garderob.. tillsammans med min gamla Olympus OM:2 
Men så roligt att någon äntligen gillar Max! Det måste han vara överlycklig över 
Chokladtjejen är så typiskt Nonimonos-ig att jag blir alldeles till mig!!
Min favorit är fortfarande Behemot men de är jättefina hela gänget.
Jag hoppas att Behemot och hans finfina prickar fastnar på fler kort, och kanske också Il Principino om han är kvar hemma 

Natacha är ju döläcker!! Hon har en underbar uppsyn.
Vad stora och fina de är! 

Woland ær snygg, vad bor Il Principino nuførtiden?
Lilla prinsessan ær såklart helt underbar :)
Il Principino bor i Ljungsbro nu. Han bor där tillsammans med en dam och ska förhoppningsvis få para henne och några andra damer så småningom.