Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 824 ggr
Labolinas
0

3 veckors busar

Nu har de små hunnit bli 3 veckor och det är full fart på dem. Baby har redan visat vem det är som kommer stå för buset här hemma då hon terroriserar sin syster så fort hon får chansen. Som de flesta vet så är det näst in till omöjligt att få bra bilder när de är i denna ålder men jag fick i alla fall några bilder på dem nu i kväll.

Hm, vad gör du där uppe undrar Baby?

Labolinas
0

Jag skall visa dig hur mamma gör när jag inte lyder.

Labolinas
0

Vem vågar att gå ut först?

Labolinas
0

Man blir både trött och hungrig av allt busande.

[hakkapelitta]
0

Hihi, så söta de är när de står och funderar på vem som törs gå ut först! Vilka små busfröknar du har där!

Attacks
0

I alle dager,jeg trodde kanskje dem var maks 2 uker.Tiden flyr i fra meg jo. Du går noen morsomme uker i vente nå,pass på å ikke bli gråhåretSkrattande

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

#4 Ja de är verkligen gulliga de små trollen. Baby är den som far runt och skall upptäcka allt och då helst allt samtidigt medan Angel är den som gärna är lite extra försiktigt för man vet ju aldrig om det kommer någon stor elak buse och tar henne runt om hörnet.

#5 Tiden går snabbt och det händer saker hela tiden, från att de bara låg och diade för ett par dagar sedan till att de traskar runt i hagen och skall upptäcka varje hörn.

kalindas
0

De är härliga i den åldern! Kyss

/Elisa

ElisaCosmos
0

;) Sötisar!!Vad kul det e när man börjar se personlighet hos små liv:)

Quetta
0

Så söta de är, småttingarna!

Helenaf76
0

Vilka söta små godbitar! Kyss

hoffens
0

Grattis, jättesötta.

SacredSouls
0

Kyss Supersøte små.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ossilian
0

Ja, nu börjar det roliga. Nu kommer det vara fullt ös i nio veckor till :-)) Jättefina är de båda två!

Rithwa
0

vilka söta småttingar som busar hemma hos dig.

Labolinas
0

Ja de är så söta och full fart är det på dem hela tiden. Så fort de hör min röst så tror de att det är mat på G, när man sätter sig i hagen så har man dem överallt och jag är glad att de är två då detta är mer än tillräckligt att hålla reda på.

hecajon
0

Oj, vad de växer din små, såååå sötaKyss.

Håller med om att det inte är lätt att fota småttingar, för den delen även de stora, vid de finaste ögonblicken är kameran allt för långt borta tyvärrGlad.

Labolinas
0

Fick min son till att försöka hålla de små så jag kunde ta kort, visst gick det lite lättare men inte mycket.

Här är en bild på Angel

Labolinas
0

Här kommer en på Baby

Avions
0

Men så fina!Kyss