Mail från en kattunge
Är i Göteborg, på kurs med jobbet, och fick just ett sött mail från (N) Avena Nobilis. Vår blåspottade pojke som flyttade till just Göteborg. Eftersom han är så söt vill jag skryta lite och visa er lillkillen. Funderar på att hälsa på honom om jag får tid imorgon kväll…

Det verkar som du kopierat direkt från din mail så vi kan inte se skönheten :(

Va !
Nu ska jag fixa till det ordentligt. Tack Juliette för infon. På min skärm ser han så söt ut så…
………Redigerat ngra sekunder senare……
Sitter på Göteborg central på Sidewalk Express surfdator. Jag får visst inte ladda ner ngt på denna dator och kan därför inte heller ladda upp… Jag har sänt ett mail till en vän som kanske lägger upp honom här snart :) ! Så håll ut!
………….Redigerat ngra minuter därefter……….
Nu har Fliris laddat upp fotot. Jag har försökt kopiera det och lägga det överst i det ursprungliga meddelandet. Fliris bild har givetvis rätt propotioner………

Se där!
Tack Flris!

Gud så söt varför bor han inte här?
Virkelig nydelig søtt

Nämen, så fin han är!! Klart du ska hälsa på hemma hos honom.

#5 ;)

Oh gud vilken sötnos!! 

Så utrolig flott han er
Han ser ut til å ha det riktig så flott!
Håper du får tid til å besøke han :)
jättesöt!
/Elisa
Vilken underbar bild!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
En nydelig liten søtnos. Håper du får tid til å hilse på.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nya bilder på 'Nobi' :)
Han har blivit en riktigt stor kille, væger redan nu en bra bit øver 5 kg, passerade 5 ett tag innan han fyllde 1 år. Hur mycket han væger nu vet inte ægarna, eftersom deras våg slutar vid just 5… Antar att han kommer væxa lite till. På bild 3 kan man ana hans spottar, som ær vældigt tydliga och stora. Tyværr har jag ingen bra bild på dessa, det hade varit extra kul att få visa upp.
Så till slut en bild som ær ngn månad gammal, mest før att visa hans øgonfærg bættre. Tror bilden ær sedan augusti, alltså nær han var kring 8-9 mån.

Hej igen,
Hær kommer lite bættre storlek på "bild 3" så ni kan se spottarna bættre…
söt

Riktig sötnos
, tyvärr så kan jag bara se det första fotot i inlägg 14 och inte heller det i 15, hoppas det ordnar upp sig, nyfiken på spottarna.
Vad hände med bilderna? Är så nyfiken på att se alla.

Han är väldigt fin! Är han fertil?
Skatan söker ju dejt och denne kille bär ju också classic tabby. 
/Elisa
Han är mycket fin! Bilden med råttan, är ju bara för härlig, wow! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Himla trevliga bilder. Påminner mig om att min kamera legat still alldeles för länge.

Han ser väldigt fin och rar ut med råttan i munnen
(Den leksaken är en favorit här i huset också men då av tjej). Mysig kille!

#22. Nej, han ær kastrerad. Ægarna ville kanske hållt han fertil ett tag om jag varit intresserad, har de berættat nu i efterhand. Men det kænns ændå fantastiskt att han fungerar bra i sin familj, får værme och uppskattning samt en massa gos :)