Hane till Skatan?
Letar så smått efter en hane till Skatan. Tänkte para henne relativt snart igen, då hon redan nu börjar bli i fetaste laget…
Det jag söker är en hane som bor relativt (max 30 mil) från Halland och inte allt för dyr i parningsavgift.
Bör ha en kraftig haka och bra bredd mellan öronen. Helst en Oriental då Skatan är smoke. Men eftersom hon bär på Siames anlaget, så gör det ingen större skillnad.
Så lite inavel som möjligt önskas självklart, precis som katten ska vara sund och frisk.
Så vet ni någon fin hane som skulle passa in på den beskrivningen så hör av er.
Lägga gärna ut bild på hanen i denna tråd.
/Elisa
Lille Neville har ju flyttat till Göteborg nu så det är ju ganska nära.
Fast då får du ju vänta minst fyra-fem månader. Dessutom tror jag att han kommer kastreras vid nästa vaccination. Försöker övertala dem att vänta, men tror inte det går.
Han skulle du nok heller ha glemt å selge.
Håper Skatan finner en bra date. Her har vi date vi,men alle har gått i sølibat,eller forlenget juleferien om du vil.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Neville är fin, har lite koll både på honom, Zandrino's Pacino & Odin & Toyas lille cremespotted hos Zamirs…
De är vackra alla tre.
Men hade varit lite kul med något mer extremt..
/Elisa
#2 Det var nog tur att jag inte glömde sälja Neville för det hade inte varit så käckt att ha honom okastrerad när hans mamma och faster börjat löpa sedan….
#3 Neville är extremt söt. Räcker inte det? 
På ett sätt räcker det att han är söt. Men om nu Skatan måste snittas även denna gång. Så vill jag ha både söta och förhoppningsvis snygga bebisar.
Har ju redan en söt Otto efter henne…
Fast som det ser ut nu så blir Otto Stockholmsgrabb om några veckor. Så han får jag pussa på extra mycket nu.
/Elisa