Kan jag äntligen ha lyckats...
…att hittat rätt foder till Spidde? 
Vågar inte hoppas för mycket, men Olivers vuxenfoder som jag ger nu, verkar fungera på Spiddes mage.
Valde det för att det är ett av de få foder som varken innehåller ris eller majs. Har fått för mig att det är något av detta som Spidde är överkänslig emot.
De har ätit fodret i ca tre veckor nu och jag ser inga direkta diarré klumpar i lådan! *jippie*
Även övriga katter verkar tåla fodret, även om de bajsar mer av detta än av t.ex. JW.
Helt 100% bra blir han nog aldrig. Detta pga den stressmage han lider av. Men bara att det faktiskt blir korvar och inte gasigt löst gegg är ju underbart! 
Så håll nu tummarna att det fortsätter åt rätt håll och att inte Olivers bestämmer sig för att byta innehåll i sitt foder!
/Elisa
Gode nydelige Spidde. Håper magen hans fortsetter å være ok nå.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Härligt! Håller tummarna att det bara blir bättre och bättre!
Goda nyheter. Hoppas det fortsätter så här. Spidde ser ut som en gosig nallebjörn tycker jag.
Han är en stor gosig nallebjörn. Men nu är han pappa på heltid och har inte tid med sin jobbiga matte..
Måste passa så att inte Otto slår sig och bär omkring honom så fort han får tillfälle…
Spidde kommer vara otröstlig när/om Otto flyttar.
/Elisa

Härligt att han är stabil i magen nu! Här har jag lyckats med bragden att få alla tre katter att gilla Orijen (miss E tvärvägrade ju det fodret vid förra försöket).
Underbart att det fungerar, håll dej nu till detta foder.
Orijen funkade också ganska bra på Spidde. Men Smilla fick utslag. Har inte märkt några utslag på Smilla nu.
Jodå, kan jag få tag i fodret till detta pris. Så kommer jag fortsätta med det.
Synd att hundarna blir gasiga i magen av sitt foder. Annars hade jag fortsatt med det till dem också.
/Elisa