Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 761 ggr
Fliris
2008-12-27 00:31
0

Hvorfor?

Hvorfor er Berlioz SUPERfrustrert og går rundt hele dagen og lager "mmmmrrr"-lyder (som han pleide å gjøre når han syns det var på tide å prøve å voldta søsteren sin før han ble kastrert). Jeg har en 6mnd Burmilla på besøk, som vel og merke ikke er kjønnsmoden, og Berlioz har vært kastrert i et par uker nå. Hun har vært her siden tre dager før juleaften og da var det for det meste bra fresing fra hennes side. Men etter at vi tok med Marie og Berlioz til svigermor på juleaften og kom hjem 1. juledag, har Berlioz konstant laget "mmmmmrrrrrrrr"-lyder og prøvd seg på lille Milla (Burmillaen altså, et foreløpig navn).

Jeg blir så irritert av lyden at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har vært nødt til å ha han på badet alene størsteparten av tiden jeg har vært hjemme i dag. Og jeg syns så synd på da, men arrgh! det er så sykt enerverende. Og det burde vel ikke være en grunn til at han skulle lage "mmmmmrrrrrr"-lyden sin og være "seksuellt frustrert" i hans nyblivne situasjon som kastrat? Anyone?

SacredSouls
2008-12-27 01:13
0

Han vil koooose litt og synes vel han fortjener en liten julepresang han også Skrattande 

Han kan lage barn i noen uker etter at han har blitt kastrat (7 uker har jeg hørt) Det tar jo litt tid før alle hormoner forsvinner ut av kroppen så lysten er nok ganske stor fortsatt. Om et par-tre uker så merker du sikkert forskjell. 

Noen kastrater forblir jo ganske kosete livet gjennom når de får løpende damer på besøk eller bor sammen med fertile hunnkatter.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fliris
2008-12-27 11:57
0

Jaa, jeg vet egentlig. Jeg måtte bare skrive av meg litt, haha! Forhåpentligvis så får ikke venninnen min hjem en drektig burmilla, da blir hun vel neppe noe særlig fornøyd. Han har jo aldri parret før, så han biter egentlig bare i nakken og prøver å overmanne henne, men hun er en tøff liten pike og stjeler maten hans og slår tilbake. (bare 10 dager igjen, puh!)

SacredSouls
2008-12-27 12:58
0

Skrattande Haha. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Fliris.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus