Labolina bäbisarna
Nu har de små blivit lite större. Försökte ta bilder på dem igår men det var inte lätt. Tyvärr så förlorade vi det ena lilla trollet i söndags, var inne akut med henne och troligtvis var det förstoppning/tarmvred saknar henne (vissade sig att OSHns24 var en hona) väldigt mycket men nu har hon det mycket bättre utan smärta. De två som är kvar mår i alla fall bra och växer hela tiden. Har några namn på G men inget är bestämmt men kallar den ena för Angel och den andra för Sture men förmodligen är Sture en tjej så jag få komma på något annant namn senare. Här kommer bilder på dem när de är 10 dagar gammla.
Angel
Uff så trist med den ene. Det var en tøff start det her Labolinas 
Håper du får kost deg og slappet av litt nå snart.Kjempefine små og det var godt alt er bra med de.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Ja det har verkligen varit en tuff start men jag ser det som en lärdom dock en tråkigt sådan men det händer ju alla att någon kattunge inte klarar sig man får bara hoppas att det inte blir likadant med hennes nästa kull. För övrigt så mår de två små trollen bra och vilka lungor de har när de väl sätter den sidan till och vill att mamma skall komma. Super söta är de också när de kravlar om kring i bolådan och Gucci är en super duktig mamma, tog stygnen igår och det tyckte hon var jätteskönt och duktig var hon också fick muta henne med hennes bäbisar då hon absolut inte vill lämna dem själva så de fick ligga uppe vid hennes huvud medan vi tog bort stygnen. Nu skall vi börja med att förbereda allt inför kvällen, ha en riktigt trevlig Julafton.
SÖta
Gud så söta de är småtrollen 

Tråkigt med den lille.
De andra 2 är jättesöta!

Jättesöta småttingar!

Hej!!Vad tråkigt me den lille!!Men det behöver inte bli samma med nästa kull!!Då e ni ju vana:)Puss på de små :)
#8 Att det blev som det gjorde denna gång tror jag beror på dels att det blev kejsarsnitt samt att Gucci är ovan. Hade hon fött nomal så tror jag att den som vi inte fick liv i hade haft en bättre chans då det tog lång tid innan vetrinären beslutade sig för att snitta, i och med att Gucci blev snittad så fick hon inte den start som jag tror att honor kan behöva - allt med den naturliga gången dock menar jag inte att alla honor behöver detta men jag tror att Gucci hade behövt detta dessutom så hade hon väldigt ont efter snittet samt hade problem med magen men som tur är så går allt framåt nu. Om man ska se någon ljushet i det hela så har jag i alla fall fått ovärdelig kunskap genom denna kull både när det gäller att snitta en hona samt om en kattunge blir hängig dock hoppas jag inte att få uppleva detta igen, samt att ingen annan får göra det då det är jobbigt rent känslo mässigt. Skall försöka ta fler bilder på dem imorgon om det går men de är som sagt inte stilla för 5-öre.
Gud Jul på er alla.
Hej
Tråkigt med den förlorade kattungen såklart, men kul att de andra verkar må bra. Hoppas att det tar sig nu, så att både du och mamma-katt får njuta av de små på bästa sätt!
/Anna

Jo det e verkligen det värsta som kan hända..Det e jättejobbigt med kejsarsnitt mm..Hoppas verkligen att det går bättre nästa gång o att allt blir bra med de små ni har!!God Jul på er..Jag har precis fått riktig fart på min minsting..O det e verkligen skönt..Mina föräldrar födde ju upp raskatter så jag vet ju att vad som helst kan hända..O man kämpar o kämpar de första veckorna..