Min (lilla) orientalhög
Jag sitter ofta och beundrar alla ljuvliga kattungar som finns här på sajten så nu tänkte jag att min lilla orientalhuligan också skulle få vara med på ett hörn.
Jag har äntligen fått en alldeles egen orientalhög här hemma. Den består än så länge bara av två stycken, far och son Kotten & Lennon, men det är i alla fall en bra början.
Fast jag har insett att både jag och kameran är ganska långsamma så mina bilder är på sovande katter 

Liten härlig goshög
Vill gärna se mer av både far o son då Kotten är en av mina favoritgrabbar

Så underbart söta killar ihop

Vilka härligt gosiga typer!

Så mysigt de ser ut att ha!
Åh Kotten och den lilla duracell-kaninen som går och går!! De är så fina ihop, far och son så jag blir alldeles varm i bröstet 
Härlig liten hög!
/Elisa
Å vad fina de är!
Lille Lennon är verkligen lik sin stilige pappa Kotten!

Så gosigt de har det!! Vilka sötnosar!!

De er så fine de to guttene!! 
Var så roligt å treffe på både deg og Kotten på SW også :o))
Visst är det härligt med en egen hög?!! Själv trodde jag inte att Opus saknade en annan siames (eller oriental) så mycket, han hade ju de andra katterna. Men så flyttade systerdottern Lalaith in och efter en del "välkomstfräs" blev det en härlig hög av dem. Kan tänka mig att det är likadant för Kotten. Han har ju inte varit ensam, men en annan av samma sort (och dessutom en son!) slår väl det mesta! De behöver nog inte räkna prickar för att somna :)
Ser fram emot att få träffa er igen, och att få se Lennon på riktigt första gången. Tala om när du ska ställa ut hänräst!

Åh vilken mysig hög! Vad kul det var att se lilla Lennon på riktigt på Birka, han är bara för söt!
Och han växer säkert upp och blir lika stilig som sin pappa! 
Tack för alla snälla kommentarer 
Ja det blir verkligen något annat med två av samma sort. Birmor vill liksom inte ligga nära nära även om de går utmärkt att ha som lekkamrater.
Nästa utställning för grabbarna bus blir förhoppningsvis på SK:s utställning i mars, hoppas att vi ses där.
ps, ni får en bild på en vaken Kotten också.
Så fine og gode de var sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus