Siames iFokus

Siames

Etikettavelshane
Läst 1143 ggr
Fliris
0

Brunmasket hankatt i Oslo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Sweet Wishes Bust a Move har fylt ett år. Han er stilt en gang med ex1 resultat, jeg har planer om flere utstillinger fremover. Han er en supertrevlig ung herremann. Han er høybeint og velbygd med fin øyefarge og topp.

Han tar imot FIV/FeLV-testede jenter i Oslo.

Jeg har ikke fått lagt ut stamtavlen på pawpeds, men her er stamtavlen til søsteren fra samme kombinasjon:

her

Vi snakkes!

//Iris

Fliris
0

Sammen med kullsøster.

Fliris
0

Fliris
0

et siste.

[hakkapelitta]
0

För en härlig pojke Kyss

Fliris
0

#4 Takk! Håper noen napper på. Så lenge han ikke begynner å markere så holder jeg ham fertil.

SweetWishes
0

vilken tjusig herre han är :D Kyss hoppas att han blir pappa till många bebisar!

Fliris
0

Ja, nå er godklumpen kastrert. Stakkaren ligger på en oppvarmet skinnfell ved siden av meg og har tisset på seg. :( Men han kan se fram til mange gode dager som bortskjemt kastrat. Tror det blir best for alle.

SacredSouls
0

Stakkars godklumpen. God bedring.

Du får fortelle han at livet som kastrat er superherlig.Man kan ligge å koooose seg hele dagen med jenter i fleng uten at de krever noe som helst av deg.

Hilsen Tassen og Jöback Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fliris
0

haha, ja jeg tror nok han kommer til å like det. Men de som kommer til å sette mest pris på det er nok Marie og samboeren. Han var så fryktelig interessert av Marie stakkar. Nå er han litt piggere, men veldig uventet at han skulle tisse på seg.

paivi
0

Krya på dig godklumpen!

Fliris
0

jo, nå vakler han rundt og insisterer på å sitte høyst oppe på en bokhylle. Han har spist, vært på den vanlige doen sin (ikke den jeg så fint satt fram med lavere kanter) og drukket litt vann. Forhåpentligvis hater han meg ikke resten av uka Tungan ute

SweetWishes
0

nämen! sötnosen då! Förstår att du inte kunde hålla han fertil om han började kissa!

Synd bara att ingen tog tillfälle i akt och använde honom i avel innan det var försent. Synd när vi har en så snäv avelsbas idag. .

ge honom och marie en massa nospussar från oss!

MijmuPix
0

Kingston hälsar att det är sååå bra att vara kastrat, man kan bära sig åt som en riktig tokbusig fåntratt utan att bry sig om ifall att någon kattfröken ser en! Tungan ute Glad

[hakkapelitta]
0

Det hälsar två stolliga kastrater från Cupcakes att man kan också!! Och man kan fortfarande ta del av det "goda" livet som kastrat, utan att oroa sig för konsekvenserna Tungan ute

Juliette-
0

Vad vacker han är.. vi fick med kastrera en jätte vacker kille pga svättande tråkigt men vi har i alla fall våra goa killar kvar

Fliris
0

Haha. Nå er er han sitt vanlig "masete" jeg igjen. Samboeren ble litt missfornøyd når han hørt at det tok et par uker før hormonene var ute av kroppen. Og Marie får nok utstå flere forsøk for den unge herremannen har ikke helt skjønt at han ikke har baller lenger Skrattande