Møt RW GC SHONSTAR JEZEBELLE!!
grattis till din nya kisse håller med att hon inte är ekstrem men det behöver definitivt inte betyda något, hon får säkert många underbara katter. Men vem är skönheten på din hemsida? Du kanske inte vill berätta förrän hon kommer.
Rithwa
-Ooooooooo, denna fröken är en riktig skönhet och vilken rolig teckning! Gratulerar! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
hon är verkligen snygg ;)
Jättevacker! 
Tycker hon är aldeles lagom extrem!
/Elisa

Inte extrem?
Beror på vad man jämför med. Jämförd med mina katter är hon extrem…
Grattis till en mycket vacker och elegant katt!!!

Grattis till tjejen
Ja nå lurer jeg på hva du legger i ordet ekstrem,for hun her er da ekstrem på alle måter unntatt kjempe ører lavt satt.
Ekstremt slank,ekstremt vakker og ekstremt spesiell 
En fantastisk katt Caroline og gratulere så mye med henne. Håper hun vil bringe deg masse gleder.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det var verkligen en fantastisk gåva! Hon är jättevacker!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Hun er kjempe lekker, men jeg syntes hun ser mye bedre ut i virkeligheten!
Jeg var nemlig så heldig å treffe på denne flotte damen i går….
Kjempe grattis Caroline!!!

Jag tycker hon är extremt vacker i kropp o hållning!!!!Ser flott ut!!!Grattis till en fin primadonna
Hon är skapt som en porslinskatt, med orientalens längder mycket tilltalande. Hon va elegant den tösen i mitt tycke.
Vilken gåva du fått
Gratulerer så mye med ny katt. Hun ser så snill og god ut.

Hon är jättefin! Vad roligt!

Vakker er hun
kjempegrattis Caroline!
Karitzy(。❤‿❤。)
Nu är jag så avundsjuk så jag vet inte ens om jag ska lyckas gratulera dig Caroline, hon är helt enkelt totalt underbar, precis min smak, precis min dröm!! Förstår att du är helt lycklig över henne, i mina ögon är hon bland de vackraste orientalhonorna jag någonsin sett! Hoppas jag får träffa henne "live" så småningom 

Hon är helt underbar!!! Och padda dessutom;) Hon är jättefin!!! /Anna

Hun er utrolig vakker 
Skikkelig blikkfang er hun! Gleder meg til å treffe henne :)

Äntligen efter all väntan har hon kommit. Återigen ett stort grattis Caaroline! Hoppas att snart få träffa henne.//Helen

Jag får instämma i kören av gratulationer, jättevacker hona!
#1 hon har en underbar kropp, lång och elegant vet att visas upp. Jag gillar henne verkligen
Rithwa

Vilken elegant tjej!! Stort grattis!!

Tusen takk alle sammen;-)))
Jez er bare så utrolig snill og herlig;-)) Etter 29 timer reise er hun bare sulten og kosesyk;-)) Helt nydelig!!
Jez er som sakt ingen ekstrem katt og kunne godt hatt større ører, MEN hunn har verdens flotteste hake,farge og pels.
Vi kommer på Adelkatten med henne, men tror vel ikke at hun kommer til og bli noen showstopper;-)) Men det er helt greit..Jeg bare gleder meg til og parre henne med Kalle. Og sert i klasse 9 må vel være mulig;-))) Selv om Jez er 3,5 år gammel.
Har hon haft några kullar innan? Såg att hennes spenar var ganska stora på bilden.
Ska bli spännade att se vad det blir efter henne. 
/Elisa
Jag ser så mycket mera fram emot Adelkatten nu när jag vet att jag får träffa denna ljuvliga skapelse! Då ses vi där! ;-)))

Jez har hatt 1 kull..Grunnen til at hunn ikke hatt flere er pga disse veldig triste omstendigheter når min kjære venn Janet Shon døde..Men håper jo på et eller 2 kull er i Norge da;-))) Det som er spesielt er at Jez skulle egentlig ha flyttet til meg fra Janet, dette viste Marva. Derfor syntes hunn at Jez hørte til her i Norge. Og at dette har skjedd nå er den flotteste julegaven jeg noen gang har fått!!!

Masse grattis med en fantastisk vakker katt;-) Ja, du må ha fått verdens beste julegave
Gleder meg til å se henne live på adelkatten;-)
Pernille.

Tusen takk Pernille;-)) Får ikke håpe dere blir skuffet nå da;-))
Er det noen som vet dommerfordelingen på Adelkatten?
Vilken gåva. Jag blir grön av avund . Denna vackra katt skulle jag vilja vara ägare till. Önskar dig lycka till med denna underbara katt.
Vilken skönhet hon är! Grattis, vilken fantastisk julklapp! 
Jisses vilken pingla!
Hon är jättevacker
#27 Jag har inte ens kommit på vilka domare det är på Adelkatten alls, jag ska kanske börja med att ta reda på det? :O
Så jättefin! Stort grattis till henne, precis en katt i min smak och alldelses tillräckligt extrem tycker jag, och med otroligt fina kvaliteter. Jag tycker öronsstorleken harmoniserar fint med resten av huvudet.
Vad vacker hon är

Ja, herregud vad säger man? Inte extrem och för små öron?! Vad har hänt med idealen när denna donna inte duger till show?

Grattis till en underbar katt!

#34 Jez har hatt sin utstillings karriere i USA..Der hunn har vært Best of Best flere ganger, men dette er 2 år siden
Grunnen til at jeg kommer til og vise henne på adelkatten er pga Jez har veldig flotte kvaliteter og Jez er ingen ekstrem katt..Bare nydelig og vakker;-)))
Det jeg mener at Jez ikke blir noen showstopper er pga Jez skal ikke noe særlig på utstillinger. Jez skal være hjemme og få ett kull eller 2, jeg pleier ikke og stille hunnkattene mine noe særlig som voksene pga jeg ønsker og bruke dem i avel. Og da synes jeg di skal få slippe utstilling;-)) Men dette er jo min personlig mening da.
Ellers er Jez perfekt etter min mening pga hun er MIN;-))))) Og jeg er super lykkelig pga at hun sover i mine armer vær kveld;-))
Nå skal jeg gå i mot alle de andre og si hun var slettest ikke noe fin… nei jeg bare tuller,hun er NYDELIG!!! Håper hun liker å se seg rundt om på Adelkatten,og hun får garantert nydelige bebiser om hun faller for Kallemann. Hun er så vakker,at hun er en klasse helt for seg selv
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/