Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1320 ggr
Nonimonos
0

5 veckors småmonster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom Quetta la upp sina Mannebarn så lägger jag upp mina som är lika gamla. Ser en viss skillnad på dom nu - iof är det en otrolig skillnad mellan mina men ser även lite skillnad mellan mina och Quettas. det är spännande att kunna jämföra dessa kullar som är så nära varandra. Quettas och Isas och så devvans som bara är två veckor yngre.

Vår fula ankunge Kaminari kommer mer och mer nu och hennes små svarta prickar efter hennes små sår hon hade som liten (mindre) försvinner mer och mer. Hon har en klart häftig profil fortfarande och jag skulle bli förvänad om den blir guppig med tiden så spikrak som den hela tiden varit.

Nonimonos
0

Och så har vi söta syster Kamikazi. Hon är en liten kopia på hur mamma Isa såg ut som liten.

ramithi
0

som jeg sa på siam lista så er hun med fregner på nesa så søt. Ellers så var det mange fine kattunger.

Nonimonos
0

och så Kitsune som har fått den bästa ögonformen utav dom och den lite vassare orientaliska looken - fast hon är en härlig chokladtabby siames. (en av mina favoritfärger på siameser)

Nästa bild är lite härlig  - titta vad som smyger bakom soffkanten.

Nonimonos
0

Och så ha vi flickan med den mystiska färgen Konohana. Ena dagen är hon lila andra blå och sen choklad. Men jag tror hon slutar som choklad.

Här använder hon Kaminari som kudde.

kalindas
0

Jättefina!

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Kjempefine. Likte alle sammen jeg men hun lille fregne guri var veldig søt da.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

Ja jag har alltid tyckt att fräknar är så fint (min bror har dom men inte jag…suck).

[hakkapelitta]
0

ÅÅÅH, det har ju blivit katter av småkorvarna!