Välkommen hem........
I går var Vi och hämtade vår nya kille (som jag fått av maken, tidig julklapp, kanske)
Han är en rödmaskad pojke från Nam Sook's, helt underbar.
bilder kommer senare när han känner sig mer hemma
Grattis till nya missen! Vilken snäll make du har!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Ja han är snäll och gullig ibland (maken alltså). Vår första hane är troligen inte fertil.
Så maken visste att jag så gärna ville ha möjlighet att få bebisar efter våra honor.
Vi hade ju ställt oss in på det sedan länge och bara väntat och väntat att våra tjejor skulle bli gammla nog sedan börja löpa och bli dräktiga, men efter ett antal veckor så har de börja löpa igen. Sån besvikelse.
Men nu har vi en liten pojke som vi hoppas skall blir STOR.
Gratulerer så masse med nye gutten. også rød da 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Roligt med en ny liten bebis!
Grattis till en vacker katt.
Japp en röd pojke. Han är så fin……..
Tack alla
Skickar massor med kramar till er! Lycka till med Tyler…
Många tack Maria
Just nu sover han efter ha ätit, jobbigt att flytta. Allt är nytt.
#8 ja, det klart det är tufft med nya tjejer och ny "mamma" och "pappa"! Han är trygg i sig själv och det kommer gå galnat. Vi är så nöjda med hans nya hem!många kramar till er alla

Oh GRATTIS till lillkillen!
Idag har lillkillen varit hemma med "pappa" och övriga djur, när jag har jobbat. Han är inte rädd av sig måste man säga. HAn har inte träffat hundar förut men går bara rakt förbi dem. Bryr sig inte. Här kommer jag. Så tufft att se.
Kattanterna i huset, ja, vad skall man säga om dem. Lite tråkiga är de för de fräser lite men är väldigt nyfikna, har till och med tagit sig friheten att tvätta den lille vid något tillfälle.
De leker inte med "lillis" ännu fast han anstränger sig för att få i gång dem.
Äter som en häst, Dricker vatten, går på lådan, är ÖVERALLT i huset.
Allt är finemang. Man blir så glad när man ser honom. Otroligt vacker och charmig.
Så deilig at alt går bra. Nå må vi snart få se litt bilder av han.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oh vad han var söt!
Han ser både snäll och kavat ut!
Så söt han är.
/Elisa
Han är Jättegosig, vill vara med och sitta i knät hela tiden. Fungerar helt och hållet med övriga katter och hundarna fast han bara varit här 1 vecka ( i morgon).
"Sover" (busar) i sängen på natten. känner sig helt hemma.
Superskön kille helt enkelt.
Hoppas också på att vår import hona är dräktig, är inte helt säker men tycker hon har en lite kula runt midjan. I så fall blir det nyårsbebisar.
Så spännande………….
Grattis till en riktig snygging!!! Han är verkligen jättesöt! Han kommer säkert göra jättefina bebisar också.
Så det blev en siames trots allt
Lycka till med honom och jag håller tummarna för att det inte är falskt alarm hos din importhona denna gång.
Lotta