Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 687 ggr
Mia-
0

S*Mockfjärdingens Gothic Gypsy Girl

Här är några nytagna bilder på Luna (som hon kallas nu)

Mia-
0

Har bara varit här i ett par dagar och det funkar jättebra med de andra katterna

Mockfjardingen
0

Det är så härligt att se hur hon anpassar sig! Men det är en liten dam som är van att ta för sig så jag var väl aldrig orolig;))

Vilket fint namn! Passar henne perfekt! Pussa min lilla raket från "gammelmamma"!

minimee
0

Grattis till din nya katt!!! så det var du som fick köpa den lilla sötnosen till slut. Hon verkar jättefin! Såg henne på uppfödarens hemsida men fick inte köpa henne för min sambo…..

Kanske man kan få chans till att köpa en kattunge efter henne i framtiden..? (Ska bearbeta min sambo att fatta varför;))

Mia-
0

#3 De kanske du kan få……

[hakkapelitta]
0

Hon är supersöt! Det är något alldeles speciellt med paddeluringar, eller hur? Luna var ett fint namn på henne också, lilla gotha'rn!

nelliots
0

Grattis till superfina tjejen!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Quetta
0

Söt liten tjej! Grattis!

Attacks
0

Du er så heldig som har henne,hun er stadig like vakker.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Avions
0

Hon är sååå finKyssVar hiskeligt sugen på henne själv…även sambon föll pladask. Men jag har ju redan två paddor…*suck*

Annestoa
0

Grattis. Pappa Haldir hilser til søtnosen Glad.

Må innrømme at jeg hadde også lyst på henne.

En vakker dag skal jeg også ha en sortpaddeFlört

oscarsine
0

De små halvsøskene i Oslo hilser og håper de blir like vakre som storesøsterFlört

Pernille.