Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 587 ggr
kalindas
0

OT: När matte är borta...

… ligger hunden i sängen..Flört

Tror ni någon kommer bli sur när han blir väckt och inbaxad i buren han ska ligga i på natten? FlörtSkrattande

/Elisa

Himmeltinden
0

smart hundKyss

paivi
0

Ja så skall hundarna göra förstås!

ramithi
0

Jo jeg tror han kommer til å bli meget sur på deg.

hoffens
0

Varför ska han ligga i bur på natten? Låt honom ligga i sängen intill dej.

kalindas
0

Har bara en 90 säng. Får han ligga där så vill Sally och Bonnie ligga där också. Sen är han inte 100% rumsren ännu.

/Elisa

Nilla
0

Det låter lite ledsamt med buren, klart att han tar alla chanser att vara nära dig. Han ser ut som en människa där han ligger. Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Bokskogens
0

Hehe… försökte själv att inte ha några hundar i sängen.
Men sambon bestämde att de också skulle få ligga i sängen!*S*
Som tur e har jag lite större säng än dej ialla fall.

kalindas
0

Han gillar sin bur och kopplar av där.
Den självständige grabben vill ha sängen själv. När jag lägger mig så lägger han sig på soffan. Matte är bara ivägen..:)

/Elisa

paivi
0

kalindas du behöver byta säng. ELLER vänja dig med lite trängsel :)

Vi sover i en 120cm bred säng - alla sex. Tre stora dalmatiner, två katter och mig. Det går alldeles ypperligt!

Fast, i för sig är det ju bra att hunden kan koppla av i en bur. Har alltid haft utställningshundar själv, och det är så skönt att veta att dom inte stressar sig under dagen - att buren känns som deras "reshem".

kalindas
0

Här hade det blivit två stora hundar, en liten och fem katter, i en 90 säng. Blir lite trångt. Sen så är gamla Sally inkoninent och vill inte att hon ska kissa ner sig i sängen…:-(

Tycker också det är bra att de är vana att sova i bur. Som småvalpar är det en liten extra trygghet. Plus att det är perfekt på tävling och utställning. :-)

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Så søt han var der han lå.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cerwinvegas
0

Jag kan förstå att det blir lite trångt om alla djuren skulle sova med dej.Jag kommer ihåg när jag hade en grand danois som sov med mej & dåvarande pojkvän i en 120 cm säng…det gick bra när hon var liten men sen blev det för mycket..