Massa bilder...
…i en enda röra…
Har lekt med kameran i dag och nu får ni stackare stå ut med bilder av blandad kvalitét.
Mest katter, men någon hund fastnade på fotot också.

Odin visar upp sin långa kropp.

Spidde kollar omgivningarna, med ett bra grepp med svansen.

Mörk bild på en liten Skata

Saga, katten som aldrig sitter stilla

Söt Odin, men röda ögon

Nelson & Bonnie

Bästa vänner!

Soffan kan man ha allt till!

Otto på promenad, vaktad av mor och far

Som sagt, Saga är aldrig stilla…

Men hjälp av en svart nylonstrumpa på blixten fick jag Smilla att titta på bilderna.

Älskar denna katts haka och söta uttryck!
/Elisa
Vilket härligt gäng med djur du har! Vilken blandning!
Ja, Smilla är otvivelaktigt speciell. Mycket söt och lite lik Doris också. Jättekul med långa bildserier på era katter. Vill också ha en digital systemkamera. Är det en sådan du har?
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Så fine bilder. Er så gøy å få se alle kattene. Synes Saga er så spesiell og nydelig jeg 
Men de to vofsene dine er jo kjemepesøte da.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilket härligt gäng du har där hemma
Smilla och Doris är väldigt lika. De har lite samma uttryck i ansiktet. Tror dock att Doris är en snällare katt än Smilla, som är en ganska bortskämd och krävande liten surpuppa..
Jo det är en digital systemkamera. Har inte riktigt lärt mig använda den ännu. Svårt att ta bra bilder på raken utan blixt. Där är min gamla hybrid Fujufilm FinePix s5000 fortfarande bäst. Den kan man ju även filma med. Det går inte med denna…
/Elisa

Roligt att se! Jag har alltid tyckt att dina katter är speciella. Det är verkligen fullt hus med alla katter och hundar!
Jo fullt är det. Skulle inte sagt nej till ett lite större hus…
/Elisa
# 7 Finns det hjärterum finns det stjärterum.
Bor själv jädrans trångt men det går, det blir lätt att man känner att man bor i hundgården å kattgården
smart grej, det där med nylonstrumpan över blixten, har samma problem här. ser ut som våra katter inte har ögon.
Anna