Bekmørtnans-news!
Vi holder på å lage ny hjemmeside, og er veldig spente på hvordan den blir når den blir ferdig. Respons mottas med takk!
Men enda større ting skal skje i hjemmets lune ro…… som bare splittes av et lass med katter - som skal bli enda større! For i uke 52/08 venter både Sally (Olh f) og Murcielago (bal g) kull med henholdsvis Igor og Shine on You! Jeg må legge til at på det tidspunktet er ingen av kattungene fra Jeannes kull flyttet enda…. Og Jeanne blir "lykkelig" bestemor! Igor blir både bestefar og pappa! Ja disse kattene får det til 
Er det samme adress som den gamle eller? Ja det blir folksomt hos dere skjønner jeg.
Ja hos oss blir det full fart!
Adressen til den nye siden er www.bekmoertnans.com
Så gøy. Nå får du nok å gjøre
Lykke til med begge to.
Lykke til med hjemmesiden også. Var en ting jeg så der. Jeg personlig synes det hadde vært bedre om du hadde en rubrikk for offspring istedet for rehomed på førstesiden der. Man er jo mer interessert i å se hvordan kattunger er blitt som voksne/tidligere kull enn å se hvilke katter som er omplassert.Rehomed kan du jo heller putte inne i cats feks.
Bare min mening da
Eller så var første siden kjempefin og oversiktelig.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Takk for tipset, Line!
Nå er det masse liv og masse moro hos oss, de små er ikke så små lenger og snart er de 7 uker gamle! Onkel Joker tar fortsatt sitt onkelansvar alvorlig og både sover, leker, spiser og går på do sammen med de små
Derfor har vi valgt å gå over til klumpesand litt tidligere enn vi hadde planlagt
Remas Cat Sand fungerer ikke spesielt bra når en diger katt på nesten 3 kg (og 5,5 mnd) kommer og slipper vannkanonen løs 
Vi starter litt lett og søtt med Joker og babykos…
Så er det tid for å spise kokt kyllingfilet
Før vi nå går i gang med portrettbilder av 7-banden vår
Spitfire
Griffin
Raven
Foxbat
Hellcat
Hurricane
Tornado
Til slutt en liten onkel Jokerkos…… 
Jättefina. Både kattungarna och farbror Joker
/Elisa
Så roliga och fina bilder, speciellt bilden där alla ungarna äter!
Foxbat var allt en riktig liten goding….henne kan du lägga direkt på postkassen till Sverige. Jag betalar portot!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Nydelige bilder..og jeg syns Tornado er så søt, så det kan jo hende han mangler en vakker dag…..du bor jo ikke så veldig langt unna meg, vet du 
Så fine bilder.
Synes alle var kjempeskjønne jeg men falt litt ekstra for lille Raven.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
*noterer flittig ned alle ønsker*
Sånn! Da er det gjort! Nå må dere ikke glemme å kikke i postkassa da, Nilla og Aino! Så gøy at noen liker vår lille frk. Alien, Line!