Liten blåpadda blir stor
Liten Bokibus har blivitstörre, oh så roligt det var att se henne igen efter lång Kiboko-paus för min del sen i somras! Hon har då sannerligen växt så det står härliga till, och slut är det på kalle-kanin åldern hon var i sist vi sågs, damen och jag. Tänkte att ni också vill se hur fin hon blivit, speciell hälsning från Boki går till gammelmatte Emma och så till farmor Veena 
Vad fin hon är och vilken ögonfärg.
superfin är hon! Halvsyrran lillyhälsar att hon absolut iiiiiiinte hade bebisar i magen så nu ropar hon för full hals här hemma igen efter kavalierer!
Hon är jättefin!
Sötlöken Kiboko, världens kaxigaste bus-padda!
Vad stor hon har blivit sedan jag träffade henne i somras! Pussa henne från oss allihop!
Næmmen så stor og vakker hun har blitt. Nydelig øyenfarge ja 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åååå,vakre barnebarnet mitt
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Hon har verkligen blivit sååå fin, eller hur?
Jag är riktigt förvånad själv över hennes utveckling alltså! Ögonfärgen hade jag väl på känn, men resten är kalas det med, förutom påsmagen 

Vad fin hon har blivit
, hur gammal är hon nu?
Skönt att det finns hopp för oss andra med kallekaninöron hemma också, kanske, kanske det blir bättre igen
, du vet vem jag menar!
Hon är jättefin! Jag är ju väldigt svag för paddisar. 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Även jag är svag för paddor….Hon är superfin
#9 Men har du fortfarande kvar dina kaninöron Helena? Du måste ju börja fälla ner dem, folk på stan måste ju tro att du inte är ett dugg rastypisk 
Jag ääääälskar pastellpaddor, det är något alldeles speciellt med dem :D

Men jag har ju lite brunt i ansiktet och på armar och ben, likblek annars, samt blåögd med skarp näsa, skaplig haka, dock med lite hängmage (med ålderns rätt, tycker jag), så lite siames är det över mig iallafall, bara öronen kvar då
, lovar att börja jobba på dem också, synd om folk ska snacka om en på stan
.

Hon är underbar och gud vilken härlig ögonfärg
Fina sessan! Gud så vacker hon är!

Så vacker 
BusKiboko 
Ögonfärgen är verkligen superfin.
Men det bästa med Bokibus är nog hennes fantastiska uppfinningsförmåga och påhittighet ;-)))
Mamma har verkligen fullt upp med den här lilla pastellprinsessan! Imorse charmade hon t.ex. en brevbärare genom att smita ut i trappuppgången, tills hon öppnade munnen, Kiboko har VÄRLDENS bräkigaste siamesröst, vilket den stackars brevbäraren inte fick ihop med den "söta katten" 

Så söt hon är!
# 18: Vilken fin bild! Kiboko måste ha tagit efter extra-mamma Seelias bräkande och starka stämma när hon växte upp
(Mamma Pixi låter mer som en riktigt gäll sopran!)