Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 728 ggr
Nonimonos
0

Devvans små är en vecka gamla nu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så jag har tagit lite bilder. Inte för att det är så mycket att ta på i denna ålder. Några ögon håller på att öppnas men dom ser mest ut som Devvans barn brukar - som små feta korvar.

Här kommer en siamespojke (brunmaskad…har inte kollat så noga om det är solid eller tabby än).

Nonimonos
0

och så nästa siamespojke - choklad..tabby eller inte har jag inte forskat i än.

Nonimonos
0

Nästa pojke är den feta brunspotten (eller svartspotten som man nog ska säga egentlige…eller vad säger ni?) Härliga stora prickar kommer mer och mer på honom.

Nonimonos
0

mer prickar.

Nonimonos
0

Söt mage

Nonimonos
0

Och så flickorna. Först ut den solida chokladen - ser lovande ut tycker jag.

Nonimonos
0

Ett till.

Nonimonos
0

Har gått över till att använda firefox igen då min explorer strular så ni får stå ut med att få bilderna i olika meddelande.

Nonimonos
0

Till sist en söt chokladspottflicka.

Nonimonos
0

Det var alla ungarna.

jerremiaz
0

Åh så fina bebisar du fått Lina!

Gillade chokladen jag med. Vad kul med orientaler!! Då slipper man sitta och undra över färgerna på bebisarna.

Nonimonos
0

Tackar. Ja det är skönt med orientaler. men det kan ju vara lite spännande med siameserna också som den jag har i min andra kull som är ett mellanting mellan choklad, lila och brun just nu..

kalindas
0

Jättefina bebisar. Chokladen ser absolut intressant ut..Glad

/Elisa

nelliots
0

Väldigt speciellt utseende på den solida flicka. Jättespännande att se vad det blir av henne. Glad Fast jag kunde ändå inte låta bli att falla pladask för chokladspottan. Gullegos!Kyss

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

SacredSouls
0

Så nydelig gjeng. Jeg likte sjokoladen veldig godt jeg også. Hun var så spesiell Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Juliette-
0

Dom är verkligen jätte fina

Quetta
0

Vilka sötisar. Blir kul att få se fler bilder framöver.

Attacks
0

Jeg tror den første er bruntabby og den andre solid sjokolade. Den første ligner på en av de mange SIA n21 jeg har fått den seneste tid.

Sjokospott kan flytte til megKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

paivi
0

Så otroligt fina, alla Kyss

Nonimonos
0

#18 Ja den bruna kan nog vara tabby. Den andra har en fin chokladnos men har väldigt mörka öronkanter och svansen är mörk den mer… så om jag skulle se bara öron och svans så skulle jag säga blå med tanke på fötterna…. men fötter och näsa säger choklad om jag bara tittar på dom. lite skumt. Men solid är den nog iallafall.