Äzzy och Elsa, introduktion
Igår kväll fick jag hem lilla Äzzy, och Elsa, 7 mån, blev först lite överrumplad och fräste men nu vill hon bara leka. Elsa har ju inte varit dum alls, men Äzzy är inte helt glad i situationen..
Ger jag dom bara lite tid så är jag säker på att dom kommer överens snart. De leker ju brevid varandra nu, men om dom kommer för nära så blir det lite morr.. Elsa försöker övertala Äzzy, jag tror nog det blir bra snart.
Jag är så glad!

Jättefina!
Du får ge dem lite tid, ffa Äzzy måste ju få "landa". Det kommer säkert att gå bra.

Grattis till nya familjemedlemmen, jättesöt!
Tack tack :)
Jag tvivlar inte på att de kommer vara kompisar så småningom. Elsa vill dock att de ska vara bästisr redan nu, hon tycker inte alls att det behövs mer tid. :P

Härliga katter bägge två!
En vecka (ca) tog det innan Simeon och Maya började leka med varann (Maya var 5m och Simeon 12v).
De har slutat helt med fräsandet nu, de leker inte med varandra direkt men kan dela leksak. :)

Det låter ju som det går riktigt bra.
Roligt!
Så bra det går så fint med dem. Snart er de nok perlevenner og leker som bare det.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Det går verkligen bra, nu ligger de brevid varandra och sover! *glad*

Tvättar varandra också

Men Elsa kan bara inte låta bli att försöka busa till det. 

De kommer bli jättefina kompisar!
/Elisa
Härliga bilder! Hoppas det går lika bra när lilla Inez ska tampas med våra ocicar.
Så søte de er sammen. De har tydeligvis funnet hverandre helt.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh! Elsa ser verkligen ut att vara förtjust i sin siameskompis.
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Härlig bild den sista. man blir varm inombords att se att Elsa ser så lycklig ut för att fått en kompis att ta hand om.
Om allt går efter mina planer så får Äzzy halvsyskon på Tuskulums
#13 Ja, det är så kul att se hur de trivs med varandra. Har ju läst att det kan ta rätt lång tid, men det gick verkligen supersnabbt känns det som.
#14 Ja, hon är upp över öronen förtjust. 
#15 Det är verkligen en lättnad att det gått så bra. Jag visste ju att Elsa är toppensnäll, men inte van vid andra katter så förberedde mig för att det skulle ta längre tid.
Åh, så spännande! Hoppas på en massa fina bebisar!

Gud vad mysigt dom har tillsammans.. jätte fina kissar