Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 774 ggr
ramithi
0

Om en uke skjer det

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei

Sender dere to bilder av mine to gravide damer.

Dette er Felicia av Ramithi (N) BAL g

Og så er det Jamina av Ramithi (N) BAL c tror ikke jrg har like mange som deg søster som hilser til sin søster Jeanne D'Arc

Jeg har sagt til dem ikke mere enn 4 stk hver, men da har dem bare sett rart på meg.

Randi

[lisme]
0

Ja dette blir spennende, Randi! Jeanne sier at å ha 7 babier er slitsomt, hun ønsker helst at de skal bli store og slutte å mase om pupp! Så Jeanne anbefaler hverken Jamina-søs eller Felicia å få mange barn - 4 er passe synes hun Cool

ramithi
0

Takk skal du ha siser søster Jamina. Men jeg tror nå ikke så mye på den frøkna. Jeg tror hun har flere enn 4 bare det at ho gjemmer dem veldig godt. Pga hun er tykkere i virkeligheten enn på bilde. Felicia håper å tror jeg ikke har mere men kan hende ho lurer oss. Ikke godt å si en får bare vente å se.

Quetta
0

Spännande med söta balinesbarn!

ramithi
0

Ja spennede blir det. Får bare håpe det går bra både med mor og barn når den tiden kommer.

SacredSouls
0

Nå blir det folksomt hos dere Randi Skrattande Masse lykke til med begge. Jeg tipper du ender opp med 12-13 stk jeg.

(haha neida)

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Fy så slem du er. Jeg har sagt 4 stk på hver, men jeg tror ikke jentene et enig med meg. Så vi får vente å se hva som kommer.