Förväntansfull
I helgen ska jag åka och titta på en liten siamesflicka, och troligen följer hon med hem på direkten.. jag kan bara inte vänta tills dess, jag är så förväntansfull att jag måste skriva av mig nu. Är ju flera dagar kvar! Hur ska man kunna koncentrera sig. 
Vad spännande!
Då måste du skriva lite och berätta om henne sedan när hon kommit hem så vi får se vad det är för ett litet pyre. Lycka till!

Åh vad kul! Det är så spännande att leta och förhoppningsvis hitta "sin"katt…. Lycka till!

Oj vad roligt!
Nya siamesbebbar på forumet :D
förhoppningsvis…
Självklart blir det en liten presentation av donnan sen, om hon följer med hem (vilket hon med stor sannolikhet gör :P)
Hm, är det inte lördag snart? 
Så gøy. Lykke til.
Javisst går dagene altfor sakte når man gleder seg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Idagidagidag 
Åker om någon timme, ska bli så kul!
Ohh vi må få oppdatering
Håper du hadde en suuuper dag.

Grattis till tjejen :)
Söt är hon visst. Önskar mer foton, snarast…
Tyvärr tycker hon blixten är lite väl stark så hon blundar på alla bilderna.. ska försöka få lite vettiga foton på henne under dagen i morgon, så man kan använda sig av dagsljuset och slipper blixten.
Men lite fler bilder kan jag väl slänga in, även om de i princip ser likadana ut hela högen. :P

Söt liten blåpadda..:-)
/Elisa

Grattis till din söta lilla tjej! *leer*
Charmig paddfröken. Här är vi väldigt svaga för sådana… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Hon är helmysig! Väldigt busig precis som en kattunge ska vara, och otroligt kelen och fullständigt avslappnad när man hanterar henne.
Grattis med din nydelige jente. Hvor er hun fra?
#15 Tack, hon är från S*Yzings. =)
De har jeg kikket på mange ganger.Kjempefine.
Da er hun halv søster til min Jöback da. (samme pappa) 
Åh, där ser man! Vad kul!