Två kullar samtidigt?
Vore roligt att höra era erfarenheter med att ha två kullar samtidigt.
För och nackdelar?
Speciellt så undrar jag över om honorna ändrar beteende mot varandra, är det ofta det blir osämja mellan två tjejer som brukar fungera bra ihop annars?
Min erfaring med å ha flere kull samtidig, er mest god. Fordelene er at det sannsynligvis er nok melk, om den ene katten har lite, så har gjerne den andre nok, de steller hverandres unger og oppdrar dem sammen. Kattungene får masse sosialisering med andre katter. Nackdelene/ulempene er at det blir mye mer dokassetømming når de kommer så langt i utviklingen, og det kan koste litt mer mht mat, vaksiner, stamtavler. Og det kan bli litt vanskeligere å finne kjøpere til alle på samme tid, men om kattene kommer fra 2 ulike linjer, kan man også forsøke å selge to og to for at de får ha selskap av hverandre.
Hvis man kan velge, bør man ha kullene omtrent samtidig, framfor ett og ett, etter min mening.

Jeg har hatt 2 kull "samtidig" om man kan si det slik. Det var 6-7 uker i mellom kullene og det syns jeg var for stror sprang til at det var noe jeg vil gjøre igjen.
Skal jeg ha to kull vil jeg gjerne ha de litt tettere slik at det skiller max noen uker i mellom dem.
Nå sist var det jo slik at når det ene kullet var ferdig med noe så var det jo ikke lenge til de andre begynte etc, men de kom godt overens og alle hadde det kjempefint sammen! Også mammaene, så det er ikke noe problem her iallefall 
Jeg skal nå ha to kull samtidig det blir bare 3-4 dager mellom dem. Så jeg er litt spennt må jeg si. Den ene mammaen er veldig stille og rolig, men jeg hadde litt dålig erfaring med den andre men hun ser ut til og oppføre seg bedre denne gangen.