Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1438 ggr
kalindas
0

Otto har fått en bror!

Var på IKEA idag och passade då på att köpa en liten tvåveckors present till Otto. Tyckte han skulle få ha någon att ligga intill nu när hans svekfulla mamma helst ligger hos de övriga katterna.
Vad Otto tycker om presenten vet jag inte riktigt. Men korten blev bra…Skrattande

/Elisa

Liljekatten
0

Hahaha…har du äntligen fått fatt på en IKEA-råtta? Jag tror säkert Otto kommer att uppskatta sin nya kompis. Nu har han ju nån att brottas med när inte mamma är nära.Skrattande

paivi
0

Härliga kort på honom iaf - och råttan förstås Glad

ramithi
0

Så fin kamerat han har fått seg. Den var riktig søt. En trenger noe slikt når mamma er opptatt med så mye annet.

Labolinas
0

Vad skall brosan heta? De ser jättesöta ut tillsammans dock inte så lika.

SallyB
0

Oj, Lilleman ser lite… förskräckt… ut!?

kalindas
0

Får väl kalla honom för Dagmar (fast det kanske är ett tjejnamn??).
Kan inte förstå hur du kan missa likheten…Oskyldig
Stora fina öron och lång svans!Flört

/Elisa

nelliots
0

#6 Dagmar är ett flicknamn, det hette min farmor, men det kanske är en flicka? En syster? DagOtto är så näpen att man nästan svimmar!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Avions
0

Toppen med en kompis! Tofflan springer runt med en mindre råtta från Ikea som dottern äger. Eller ägde…Tungan ute Den är tydligen Tofflans nu.

Ska åka och köpa en råtta till och banne mig om jag inte köper en sån där stor också. Till hunden.

Liljekatten
0

#8 Jag tror faktiskt att det bara finns en storlek på den råttan. Det är nog bara att Otto är så liten som gör att råttan ser så stor ut. Glad

kattkompaniets
0

Å, så gulligt.

SacredSouls
0

Kyss Så søt storebror.

Litt forskjellig kroppsfasong men helt like tasser Skrattande Otto er jo bare så god da.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Vilka sötnosar!! Kyss

Avions
0

#8…hehehe…nä det finns faktiskt mindre. Har länge tänkt köpa den stora till min hund men dom mindre är sååå sötaKyss

Quetta
0

Nämen å så gulligt!
Började leta i hela lägenheten efter min sån, men hitta inte tyvärr.

Nilla
0

Han är en riktig sötnos, lille Otto! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Rokkur
0

Nämen titta så söt! Simsen favoritleksak är en sån Ikearåtta, jag tror jag tillomed har visat några bilder här, där han ligger och sover med råttan! Han släpper den inte ur sikte:-D

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Liljekatten
0

#13 Jaha, det visste jag inte. Här i Kalmar har vi bara en storlek på dem. Vad orättvist. Jag vill också ha en liten då ju. Rynkar på näsan

#16 Ja, jag kommer ihåg de bilderna. Obi var också jätteförtjust i sin råtta, men nu för tiden har han övergivit den och tänker mest på tjejer. Flört

Jag tycker DagOttos kompis ska heta Lennart. Glad

kattkompaniets
0

#17 bra namn till råttan tycker jag. LiljekattenCool

kalindas
0

Perfekt namn..*s*
Kruxet är att min morbror nog blir lite sur om jag kallar en mjukisråtta för samma namn som han har..*hehe*

/Elisa

Hyacint1
0

Jo du Lotta när Dosan var liten köpte jag en sådan liten råtta på IKEA till henne i förhoppning att hon skulle gilla den. Men inte hon låg och sov i hop med den ett tag, men det var då i dag är det ingen som bryr sig om råttan så den är din nästa gång vi ses….Flört

Quetta
0

Då röstar jag för att råttan ska heta Sten istället… Glad

Hyacint1
0

GUUUUUUd vad söt han är lille Otto tänk om jag vågade ta hem honom….. men det är nog lugnast att låta bli för husfridens skull och mest för dom fyrbenta små monsterna som fräser och bär sig åt, men även dom tvåbenta monsterna som tycker att vi har tillräckligt med katter här hemma …..Förvånad

Liljekatten
0

#19 Det får han väl tåla. Skrattande

#20 Har du den lilla modellen? JA TACK! Den tar jag gärna emot isf. Du är för gullig du! Glad

oscarsine
0

Otto er jo bare helt nydeligFlört Sort- hvite gutter er herlige, så pass godt på han så jeg ikke kommer og kidnapper han;-)

Pernille.

kalindas
0

Inte kidnappa min lille Otto! Förvånad

Bäst att låsa dörrarna noga….

/Elisa