De växer!!
Usch så tiden går fort! Just nu vill jag bara stanna upp och låta de små bebisarna alltid vara så här ljuvliga!! De är nu fem veckor och är inne i "hopp-åldern"! De har bara tre lägen: Hoppande och studsande, springande eller OFF (nattinatti mitt på golvet..)
Tänkte uppdatera med lite bilder sedan sist.
Först är OSH f: S*Mockfjärdingens Gothic Gypsy Girl

Vad fina de är, gillar paddan skarpt då hon har samma blick som sin halvsyster och den säger bara BUSSSSSS för hela slanten samt vad har jag gjort???? Hoppas att få se dem live någon gång.
Ååååå så fine dem er
Men jeg ble helt bergtatt av lille paddejenta…henne skulle jeg ha hatt. Lekker.
Jättefina! 
/Elisa

Jadu…den paddan den paddan…*suck*
Så fina småkottar, extrapuss till paddan

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Grazie är absolut LJUVLIG!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Vilka ljuvliga sötnosar!! 

Tackar, tackar! …Bara hanen är tingad än så länge…..;) blink, blink..!

De er kjempenydelige
De vokser seg veldig flotte :o))
Takk for sniktitten på SW også - hyggelig å hilse på. 
Heidi

Nydelig babise..Helt skj;nne!! Jeg vil ikke se p[ den sortpadda..Elsker det looken!!
Caroline
Så fina de är!
Jeg syns fremdeles at du må beholde sort padda selv.For et flott morsk look!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#16 Någon av töserna ska kanske stanna men jag har inte bestämt vilken ännu. De är väldigt olika och jag önskar att jag kunde plocka ihop en katt av de båda…
Den padda var spesielt vakker ja. Alle tre var kjempefine men hun stakk seg litt ut 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ja, jag måste vara käringen med strömmen i dag, för jag är också väldigt förtjust i paddan :-)
Lille frøken Padde var virkelig nydelig!

Dom är paddor båda två, men jag antar att ni menar svartpaddan;)

For noen nydelige kattunger, men jeg liker svartpadda best
Koselig å hilse på deg på SWS;-)
Klem Pernille

Ja jag snackar om "svartpaddan" heeeela tiden

/Elisa
Nydelige..å padden fremdeles like flott..

Nydelige alle tre.
Pussa Grazi från mig! 
(säger Mia som inte alls har lobbat för henne…
)
**Kattungar till salu!

Nydelig babiser;-)))
Caroline
Jättefina! 

Är svart paddan fortfarande till salu??!! Vill haaaa!!
Hon är så fin!!

De er riktig så flotte bebisene 

Nämen hon finns kvar!
Neeej
*Ingen padda, ingen padda…*

De er forsatt like nydelige
Pernille
Så fina dom blivit och jag tycker du valde så rätt Anna - hon är störtsöt den tjejen.
Oj vad jag längtar efter små tassar… De är jättefina dina kissungar!

Oiijjjj
Girlie, jag älskar henne!
Måste bara gå in på din hemsida och kolla mer bilder på henne…
Otroligt att hon inte är tingad ännu!
Hade jag vart inne på oriental så hade jag absolut inte tvekar på den underbara paddan, hon är nog min favorit i kullen! Fast de är alla helt underbara förstås
, och självklart gjorde du rätt som valde med hjärtat. 
Grattis med vakker beholder,Anna. Men jeg har også sortpadden som favoritten enda.Håper hun blir solgt til utstilling i det minste,så får begge de vakre søstrene vist seg frem hos mer enn bare hjemme.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#42 Hun er meget snygg, selges hun til avl?
Karitzy(。❤‿❤。)

Jättefina små töser du har, grattis!
aw supersötaa!

Vilka små sötnosar du har där hemma!!
Hvordan går det med de små? Og hun vakre sort padden?

Det går bra! De växer fint och är just nu i huliganåldern… Inga hinder är för höga, inga tår obitbara och sängen är en enda stor hoppborg, särskilt framåt fyra tiden på morgonen…
Svartpaddan är fortfarande otingad men det mest för att jag varit lite försiktig med att lova henne till någon. Hon är lite besvärlig med att äta mat, hon har nyligen börjat äta mjukmat, inget torrfoder än… Hon vill helst bara tutta mamma-mjölk och vara liten bebis…
Men nu börjar mjölken snart sina och hon verkar vilja äta mer vanlig mat så jag hoppas att hon blir stor flicka snart. Hade hoppats att hon inte ska vara så besvärlig för sin nya husse eller matte…
otroligt snygg din svart padda….

Vad fina de är alla tre 
Men bilden på svartpaddan, åååhhh vilken ljuvlig liten tjej 
Man kan man verkligen njuta av kattungebilder här på sajten nu för oj vad många fina kullar "vi" har.
Nydelige
#48 Flower i vårt siste kull var også utrolig sen på det å spise tørrfor. Hun syntes ikke det var noe godt i det heletatt og jeg var nesten redd hun skulle flytte til Helena uten å like tørrfor
Men plutselig en dag så var det gjort.
De er nok litt kresne disse damene innimellom.
Jösses Anna, Grazie blir bara finare för varje bild jag ser. Verkar som att hon "växer i sig" efterhand. Ser ut som om hon kommer att få fin ögon färg oxå. Pussa henne från mig! 
(Jaja, jag tycker oxå ett de båda svartingarna är helt ljuvliga de oxå, men Grazie är och förblir min favorit.)
**Kattungar till salu!

Jag blir knäsvag av dina bebisar!! Vilka läckerbitar! Svartpaddan är ju bara stencool. Grazie är ju så vacker och den svarta killen så underbar!!
Vilket gäng!!!
Fullständigt bedårande ungar. Hade jag varit du, hade jag behållit alla tre!!! 

Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Tack! Era ord värmer!!!
Jag är också helt galen i mina små gnuttar, och jag hoppas att jag snart får henne att äta mer riktigt. Det gör visserligen inget för katten att bara äta blötmat men det blir mycket extrajobb för den som köper henne…
#53 Tycker det verkar som om att när det är någon kattunge som krånglar med maten så är det nästan alltid en hona.. Hanarna brukar mest förnöjt tugga i sig det man ställer ner.
Passa dig för vad du säger;) Jag är så svag för dem alla tre och börjar redan få lite pre-separationsångest…. Kanske.. Nej! De ska flytta… Men kanske… Nej!

De här bebbarna är ju bara alldeles för underbara 
Underbara ungar!
I senaste kullen var det ett par bröder som skulle till samma ställe. Den ena av dem klart största ungen i kullen, den andre väldigt mycket mindre, först åt lillgrabben av torrfoder men ändrade plötsligt smak och ville bara ha mjukmaten och BARF (och mammas mjölk förstås).
Jag förvarnade de blivande ägarna om att de måste ställa in sig på att bara servera honom mjukmat och vänja in honom gradvis på att äta torrfoder också.
Vi levererade ungarna till det nya hemmet. Döm om vår förvåning när lillgrabben sprang fram till matskålen, slog och morrade åt sin större bror och nästan länsade fatet själv…. 
Kanske gillade han deras torrfodermärke bättre? Vi hade berättat vilken mat ungarna fick hemma, men de blivande ägarna hade ändå valt att köpa den fodersort deras tidigare katt hade fått… I fortsättningen hade de i alla fall inget problem med maten, han äter allt han får, torrfoder och mjukmat. Enligt senaste rapporten är han nu nästan lika stor som sin bror.

#48 Hon är inte bara snygg, hon är klok också ;-) Vem vill äta barkbitar när det finns mumsig kycklingpaté eller kaninragu i sås?
Såååå vackra är dem alla tre! 

De är fantastiska alla tre!
Hele kullet har blitt helt vidunderlig vakre

Dom är verkligen helt underbara! Alla tre.

Syntes alle tre har blitt enda penere;-) Nydelige er de
Pernille.

Sötnosar.

Hon är bedårande ju!
Eller allihop förstås …men paddan…*suck*

Snart är hon här……..

STOR GRATTIS MED BOB KAT 4 på utstillingen..Fra pappa Haldir, Caroline og Anne May;-)))
Nei wow,så morro
Hvem av dem tok BOB?
#67 Grattis med en vakker dame!!
Aha..Mia?tyckte du sa i Borlänge at du väntade på en bicoulor från norge???hmmmm…

lillapadda;-)) Ble BOB..Og sortpadda ble nom;-)) Flying start ANNA;-)))))
Så morro!! Kan ikke ha vært lett for dommeren å velge mellom de 2 vakre søstrene da. Noen nye bilder snart?

TACK!!!! Jag är tokstolt över båda mina töser! Det var en upplevelse att lilla Grazie (j24) blev Best Of the Best, det var en hel del fina katter där!
Girlie (f) blev nominerad hos sin domare men förlorade mot sin syster i panelen, så för mig var det den enda panelen hitills som jag inte tyckte att det spelade nån roll vem som vann…;)
Ska ta några nya bilder, kanske i eftermiddag… Det kommer, på de två pralinerna!!!
Grattis från oss i Norr både till din vackra kull och till BOB
Rithwa

Grattis!! Kul att det gick så bra på utställningen!!
GRATTIS Anna! Jösses vad kul!!
**Kattungar till salu!
Grattis. Underbara katter.