Kattunger hos Coco Chanels.
Vi har f[tt kattunger igjen))
Foxy og Kalle fikk 7 babiser i helgen..Bilder kommer senere.
4 gutter og 3 jenter.
Gratulerer såååå mye
Foxy er en super mamma som jammen gir store kull….. og sikkert noen grå hår på oppdretteren om bebisene ikke flytter før jul hehehe :-))
Sist jeg hadde 7 røvere i jula var B kullet mitt,men siden dem var født 17 nov,så hadde dem ikke nådd sitt mest utspekulerte rampestadie ved juletider.
Tenk all den fine julepynten som kommer tassene kanksje til og med i juletreet på hele 28 små poter, og når man omregner det til klør….så blir det enda fler
Gleder meg masse til bilder,dem er sikkert nydelige alle som en,med de flotte foreldrene.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Kjempe grattis med bebiser;-) Gleder meg til å se bilder av dem etterhvert
Klem Pernille
Grattis till jättekullen! Hoppas mammakatt och ungarna mår bra. Väntar med spänning på bilder. 

Grattis till bebisarna!
Håller tummar och tassar här hemma att allt går bra!
(Även att jul-pyntet håller lite längre fram… *S*)
Gratulerer så mye med bebiser
Gleder meg til å se bilder av alle sammen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Gratulerer så mye med et stort kull.
Grattis
Grattis
/Elisa
Gratulerar, Caroline! Blir spännande att få se foton på de små.
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Grttis blir jättespännande att få följa deras utveckling.
Rithwa

Grattis!

Stort Grattis!

Grattis till bebbarna

Tusen takk..Jepp gruer meg alt til disse skal l;pe rundt i Des.
Alt g[r greit med mor og babisene.

GRATTIS till bebsiarna. Längtar också efter bilderna :-)
Grattis! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Gratulerer x 7! 

klem fra Sol
Karitzy(。❤‿❤。)

Grattis! det ska bli spännande att se bilder så småningom.
Lycka-önskningar till mor,bebbar och "mattemor" 
Louise

Gratulerer igjen med alle de små 
Gleder meg masse til å se bilder av dem og se de vokse :-)

Tusen takk alle sammen))
Alt g[r greit med Foxy og babisene..Alle 7 har f[tt navn..Da er det bare bilder igjen..Det blir ikke noe f;re neste uke tenker jeg))
Ett stort grattis till syster Foxy hälsar Devvan här hemma som har fått ett godkännande från matte och husse att få en till kull.

Grattis
Vad roligt med små bebisar!!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Men nå er det på tide med bilder vel ? 

Huff da;-)) Er dårlig på dette..Også er det ikke så mye og se på for tiden..Rett så små og kjedlig..Men sunne og friske da;-))

Nydelige vakre alle sammen. Er det India som ligger på forrsiden på kattungesiden din? Den kan du bare sette av hos meg
Jeg som ikke har blåspott som noen storfavoritt…men hun var jo bare sukkersøt
Altså ikke søt i betydningen søt men ikke typet,for hun hadde typen også.Men sånn et vakkert ansikt da *forelsket*
Funnet ut om du skal beholde noen selv denne gangen?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

India var ei megalekker snuppe!! 

Tja..Disse barna er sene i utviklingen..Men nå ser di i det minste ut som kat 4 kattunger;-))
Ja det India.
Nei jeg beholder faktisk ikke noe denne gangen heller, tror jeg da!?? Selger ett par av dem til venner i utlandet og har mulighet til og få noe tilbake…Det er det beste for oss. Da vi ikke vi fylle huset med for mange katter.

Vilka delikatesser du har Caroline! Underbara!! 
Vackra ungar…
/Elisa
Åh dom är ju underbara. Jag är kär i lilla China jag.
Ska du behålla Paris ? Det kändes som det.

#35 Tusen takk;-))
Men di ser vel faktisk ut som helt vanlig 5 ukers kattunger da;-)) Men hyggelig og noen masekråker er di!!

Nei Paris er reservert som kose pus med Napoleon..Billig har jeg solgt dem også;-)) Men dette hjemmet er super bra..Og det er vel det viktigste av alt!!

Helt nydelige er de alle sammen… Rafael ble min favoritt idag
Han viser seg best…Pope ligner svært mye på han, som en enegget tvilling,,, dog sovende

Karitzy(。❤‿❤。)

Vilka jättefina bebisar Caroline!!! Grattis!! Min favorit är nog lilla China…

Kan också instämma i att lilla China är super :)!
Väldigt fin kull! Och ja, ett bra hem är väldigt, väldigt viktigt :)
Superfina bebisar! Jag tyckte väldigt mycket om Rafael och Alexander Pope.
**Kattungar till salu!
Ska du inte spara någon utav dom? Nej just ja du ska ju få in nytt du.

Jeg selger som sakt ett par av disse til gode venner..Som har linjer jeg ikke har..Også kan jeg få noe igjen neste genrasjon..Det er sånn det er hos oss;-))
Og ja min nye import kommer i Nov..hvis hun har nok rabbis titer..Hvis ikke blir det 4 laaaang mnd til og vente;-))
Jeg falt for de to gutta Rafael og Pope jeg.Kjempefine små.
Så fina bebisar!

Når er vi straks ferdig pakket til WW Show..Vi reiser Torsdag morgen. Gleder oss masse til en deilig kosetur, med masse flotte katter, deilig mat og god drikke;-)) Og masse hyggelig folk!!
Foxy og barna blir hjemme med barnepike..Kalle og Blondie blir med oss.
Dere må ha en strålende tur. Så krysser jeg fingrene for at du er så heldig og kanskje kommer hjem med minst en WW,selv om konkurransen er knallhard. Men du stråler uansett om kattene måtte vinne eller tape,så jeg tror det blir en knallfin ferie på dere uansett.
Så misunner jeg barnepiken som kommer til å kose seg glugg ihjel.

Resten kommer i morgen;-))) Natta!!
Alexander kommer nog att bli en vacker pojk när han blir stor, tror jag! De är jättefina alliop
**Kattungar till salu!
Lille Rafael var vel skjønn! Kjempefine alle sammen og jeg gleder meg til å se resten av gjengen.
Dom ser jättefina ut! Rafael ser ut att kunna bli en riktig charmör
Vilka godingar, jag blir knäsvag av kattungesug! 

Jättefina ungar

Blir bare penere og penere disse

Enig med Veena, disse blir penere og penere;-) Liker nok Paris best
, men alle er jo nydelige;-)
Pernille.

De er kjempeflotte - nå var det virkelig værre å finne seg en absolutt favortitt blant nuttepluttene 

Du kan skicka hit både Paris & China!!! Äh, förresten, jag tar hela kullen!!!!
Grattis förresten till dina härliga nomineringar på WW!!!!
Jag kan tänka mig att norpa India… 
**Kattungar till salu!
De är alldeles alldeles underbara hela gänget 
Om inte Mockfjärdingens tar hela kullen så kan du skicka India till mig 

# 68 & 69…..aj aj då, tänkte samma tanke. India är bedårande vacker…Indah betyder ju vacker, så passligt :-))
Kullen är superhärlig!!!!
Jättefina! Min favorit är fortfarande China.

Tusen takk for pene ord om babisene min;-)) 6 uker er egentlig en litt dårlig alder her i huset..Men dette kullet er rett så ok i denne kanin alderen.
Vi er super stålte over restultaten på WW Show..Det var nydelig katter på utstillingen.
Napo kommer i morgen isteden pga det er så mørkt nå.

Nå skjer det ting med typen på disse små..Huff, neste kull skal jeg IKKE selge/love bort kattunger så tidlig..Først ut er KOSEKATTEN Paris;-)) Lurer på hva den nye eiern synes om typen..Hunn hadde Brunmasket Siameser for 15 år siden, og ønsket seg en lik kattunge;)) Ja jeg får vel bare si at ALLE siameser ser sånn ut nå for tiden.

Se dette ja
Enda en ny Bling - generasjon katter som kommer til å høre usedvanlig godt
Ser jättefina ut! 
/Elisa

Så sköna alla!
Jättefina ungar
Svarteper är ju för söt
.

#73 Ja jeg får vel bare si at ALLE siameser ser sånn ut nå for tiden.
Ja, kanske kan du säga så- en följd av den naturliga utvecklingen :-) Kanske har din köpare åldern inne för att minnas sina vinylskivor, de har ju också utvecklats ….till en bättre o smidigare kvalité :-)))))
6 uker er egentlig en litt dårlig alder her i huset..Men dette kullet er rett så ok i denne kanin alderen.
De är såååå fina Caroline!!! Jag läste förra veckan att du nämde en kaninålder. När? vilken timma infann sig den åldern hos dessa fina små? den åldern ser jag inte en skymt av. Härliga babies!!
Louise

81# Vel Foxy sine unger pleier og bli pene i 7-8 ukers aldren..Men disse var rett så dårlige frem til 5 ukers aldren også skjedde det noe..Men Eeva har jo sakt dette til meg;-)) Men som sakt gode hjem betyr mye mere en utstilling og avkom..Så vi er fornøyd med Paris og Napo kommer til hjem som vet hvor gale siam/Ori kattunger kan være. Så håper vi at resten av hjemmen til disse små skal gå i boks;-))

Denne her type kaninalder vil jeg at du skal snakke med mine kattunger om HAHA
Kunne gjerne ønske de så slik ut 
De er kjempeflotte og utvikler seg veldig bra syns jeg - India har et så skjønt ansikt, men alle har blitt riktig så flotte! Svarteper'en har så fine trekk syns jeg :o)
De är verkligen ljuvliga! 
Alle er kjempepene, men lille India var nok favoritten min i dag. Så feminin og nydelig.

Jeg liker Baghira og India best. Kan du komme hit med de to snarest?

Superläckra!

Du skal ha fra mitt neste kull du Anne-May..EN PADDELURE;-))

Men gu va fina, napoleon o India får gärna komma hem till mig

Gud som jeg surrer ..Er kattungen min 7 eller 8 uker!?? Nei di må jo være 8 uker nå;-)) Ikke 7 som jeg sa først..herregud, tiden går så fort!! Ikke rart jeg tuller litt;-))'
KATTUNGEN ER 8 UKER PÅ DISSE BILDENE;-))))

Men aj aj aj Caroline, har du inte ordning på veckorna? :-)) Nej, vem har det då tiden rusar iväg. Eftersom du bara har missat på en vecka så blir inte straffsatsen så hög och du behöver bara lägga in en extra hög med bilder på alla bebbarna *nu genast* så har du sonat ditt brott
Jösses så charmiga de är dina små!!!

Så jättevackra bebisar 
Jaa, vilken vacker kull, Caroline! 
Ja dom är klart fina allihopa!
Jag kan bara hålla med, vilken vacker kull. Jag är kär i deras öron men allra mest är jag kär i India 

Tusen takk;-)) Men tiden bare flyr..Og disse små er noen små djevler;-)) hele huset er en STOR lekeplass;-))
Nå skal vi på søndags middag hos min søster Camilla og spise PINNEKJØTT;-)) Livet er nydelig, elsker denne årstiden frem mot jul;-))

Hjemme igjen etter en nydelig middag..Pinnekjøtt er til og dø av;-))

Pinnekött?? en köttbit med pinnar i…..Igelkott ;)

tror pinnekætt ær revbenspj… men som sagt det ær inte helt lika tillagningsætt men men…
jättevackra bebisar som du har Grattis till dem
Rithwa

Vilka fina bebisar!! Grattis till en jättefin kull! Jag gillar skarpt deras fina ögon, sååååå underbara
.
Hälsningar från Anna i Skåne

Pinnekjøtt er lammekjøtt som er saltet eller røkt..Julemat på Vestlandet i Norge;-)) serveres med kålrotstappe,poteter og sjy..Nydelig.