Äntligen har Isa fött!
Idag var det dag 70 och jag var på väg till djursjukhuset. Men när Ulfs väckarklocka ringde så startade äntligen värkarbetet.
Nu har hon fått 5 ungar och sover som en stock. Jag tror det är stopp men är inte helt säker - jag vill inte störa henne när hon sover så skönt.
Jag hade hoppats på att hon skulle vara homozygot oriental men tji fick jag och av 5 så har vi 3 siameser.
Men en fint spottad brunspott och så en lite oklar mönstrad oriental har vi. Tror nog choklad…. men vet inte… vi får se när dom torkat lite.
Grattis!!! Härligt att allt gick bra. Du lägger väl in fler bilder på de små sen hoppas jag.
Tack så mycket ! Jadå det kommer mer bilder sen.
Fick höra att pappa Mannes date han hade dagen efter Isa (ja det vart lite tätt ;-)) håller som bäst på att föda sina ungar nu också. Så snart får vi kanske se fler bebisbilder här på i Fokus.

Skönt att du slapp åka in!
Stor dag för pappa Manne idag… :-)
Jättegrattis till småttingarna!
Grattis, blir kul att se dem på söndag 
Grattis!
/Elisa

Grattis!
Jag väntar på bilder.

Grattis! Ska bli jätte spännande att se bilderna sen :-)
Ja Pappa Manne har lyckats bra idag. Han har firats med att få leka med den rosa favoritvippan - så nu är han helt snurrig.
Hur många vart det hos dig Maria?

Gratulerer så mye med bebisene! 

# 8 Det har blivit 4. Har inte velat känna för mycket på henne, hon ligger så snällt och matar dom.
Tycker han är värd sin vippa, pappa Manne. Och kansk lite god Royal mat… :-)
haha Royalmat har han tröttnat på nu - allt nytt är gott vet du - och nu är hedliga hills nytt och gott igen. Men snart vill han nog att någon ny tjej kommer med någon ny sorts mat som ska testas.
Klart bra gjort med 9 barn på en dag. hihi

Grattis till både kull och stolt fader! @-)--
Grattis! Härligt att frossa i Mannebarn i ivrig väntan på alldeles egna!!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Grattis med ett flott kull;-)))
Grattis till era små också
Gratulerar!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Wow,den pappakatten har mange barnebridrag på samvittigheten sin med sånn et tempo
Gratulerer så masse til deg også. Har du en orientaler jente i gjengen da,siden det er det du ønsker deg?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis till bebisarna :D
Grattis till småttingarna
Rithwa
Grattis till dig också Lina, det var en rejäl kille du har skaffat dig som blir pappa till 9 st på en dag det är inte illa det.
Jag har om jag inte mistar mig två orientalflickor. Jippi!
Och en till kull väntar vi på - jag håller nästan mer tummar för en orientalflicka där för då får jag äntligen hen flicka att spara efter min Devvan.
Choklad eller blå - svårt att se på den ena bara…. konstigt. Jag har heft en blåspott förut och då var det verkligen inga svårigheter men med denna är det. Väldigt varm i sin ton…
Ska ta mer bilder sen.
Vad kul! Blir spännande att se vad det är för färg sen.
**Kattungar till salu!
Å vad roligt! Grattis till bebisarna! 
Grattis till kullen 
Så gøy. Gratulerer så masse.Lykke til med mor og barn.
Også to jenter da
Det var morsomt.
Manne er litt av en produktiv kar han 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Nu kan du pusta ut å ta några veckors paus innan nästa kull kommer, kul att det blev några siameser tyckte jag 
Har varit lite orolig att det inte skulle gå bra, när hon gick så länge över tiden,
jag har ju haft sten koll över er varje timme.
Ja en liten paus trodde jag att jag skulle få men tydligen så har jag två i kullen som inte vill tutta så nu stödmatas det varannan timme. Suck.
Håll tummarna för att dom kommer igång snart.
Attans, ingen vila å ingen ro med bebisar Hoppas de kommer igång snart med tuttningen
Gillar huvudet på den brunspottade tjejen. Fina är de allihop! 
/Elisa
Kjempefine alle sammen.Flotte profiler og hoder.
#33 Var nok min favoritt,ohh som jeg lengter etter bebiser 
Håper de får til å puppe snart.

Grattis!!! Så söta små troll! Ska bli spännande att följa de små.
Hoppas det blir en liten fin tös åt dig efter Devvan!
Wow, huvudet på brunspottstjejen, OMG!
Jaja, får se dem om 48h så jag ska inte klaga 

De ser ut att bli väldigt fina, puss på dem
Grattis :)

Veldig fine bebiser!! 

Vilken go blandning du fick, grattis Lina!
Hoppas att den lilla knodden tuttar på helt för egen maskin nu.
Gillar skarpt hans/hennes (?) puckelpistprofil, brukar båda gott då den senare planar ut …från "pucklar till perfektion" :-)))
Orribebbarna är såå fina, lyllis! Tänk det känns som en evighet sedan jag själv hade orrisar i babylådan
LYCKA TILL med småttingarna!
Hvordan går det med alle de små? 

Vilket härligt gäng! Grattis!
De er kjempeflotte.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#44 Nämen! fortfarande bucklig o fin :-) Det blir väl ingen liten uppnäsa va? Fin-fina är de allesammans Lina!!

Ohh superskjønne små.Så deilig alt går bra.
GRATTIS. Jättefina ungar.

Åh, vad fina dom är Lina!
tackar tackar, jag är nyfiken på hur dom kommer att utvecklas.

Har du börjat fundera på namn till dom än?
Jag tänkte att mina ska heta nåt med anknytning till italienskt. Har nog nästan bestämt mig, så om du vill har jag flera förslag på lager…
Chokladspotten e ju för go. En sån skulle inte sitta fel! 
**Kattungar till salu!