Tre skjønne små
Kom endelig til verden med litt hjelp hos oss i går 
Alt gikk ikke helt som håpet denne gangen heller og vi er litt triste for det men men.. alt er bra med mor og barn og alle lever. Det er det viktigste.
I natt fikk de kun tillegg men nå ligger alle tre og spiser av en lykkelig og sliten mamma.Alle tre har gått opp bra fra i går.
Mamma er S*Yahtzee's Faithandglory
Pappa er (N)Sacred Soul's My Immortal (dette var Tassen sitt siste kull siden han nå er kastrat)
Maja presenterer stolt "sin" Hannah
Jonas med en av brødrene
En liten gutt:
Og et til av en ny født Hannah:
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Åh! Har de äntligen kommit nu…!
Tråkigt att det vart jobbigt! Kram till er alla och syster(Powerandglory) hälsar!
Grattis till bebisarna. 
Fick du ta kejsarsnitt på Mus (för det är väl hon?). Eller födde hon fram dem själv?
/Elisa
Gratulerer så mye med tre søte små. Du må da si hvilke navn Knut har satt på den ene gutten.
Fortalte Harry (min mann) det og han tok seg en god latter. Knut satte han nok på et navn til Jamina sine. Uff, men det skal vi bli to om.
Maja må nå ha på seg Hannah Montana genseren også når hun skal vise den lille kattungen som har samme navnet.
Takk,takk.
#2 Ja vi håpet så at det skulle gå vanlig men hun var på dag 68 og veterinæren mente definitivt keisersnitt. De var store også 125,120 og 100g.Vi ville jo helst ventet en dag til men sånn ble det ikke.Uansett så lever alle denne gangen da og det er jo bra.
Men man blir litt ja jeg vet ikke.. usikker på om man egentlig har lyst til å holde på med dette her.Følger noen dager uten særlig piff
Men igjen når jeg ser ned på nydelige små så er jeg jo bare glad da 
Åååå vad roligt, och vilka fina små Mus&Tassen-bebisar!! Hipp hipp hurra och Grattis!
Vad trist att det blev kejsarsnitt :-( Hoppas att duktiga mamma Mus och de (stora!) barnen mår bra efter omständigheterna. Pussa dem allesammans från oss!
Tusen takk.
Ja det er mønster babyer dette her.Skikkelige aktive og sterke krabater så det er skjønt
Mus er kjempefornøyd og bare maler.
Gratulerer så mye med nytt kull! Det er jo ikke kattunger det du har fått, det er jo løver!
Gratulerar så mycket till ungarna. Synd att det vart tvunget att snitta men det är skönt att alla mår bra nu efteråt.
Grattis till de fina ungarna!

Grattis 

Grattis till småttingarna!