Bølla
Men vil noen gjerne kommentere "Bølle Amour" så kan jeg godt lage egen tråd. For hun er en Bølle,rampetroll,det verste jeg har vært borti siden Tenor var liten
Men hun har en stooor personlighet.Foruten hun klatrer i store høyder,så elsker hun min sønn overalt på jord.Hun er hans største fanklubb blandt kattene,Felix blir danket ned på en 2.plass fordi hun er så frekk hehe. I forgårs satt N i badekaret og jeg hørte en svært misfornøyd kattunge,jeg trodde var blitt glemt igjen på rommet hans. "Nei mamma,hun er her med meg,hun balanserer på badekar kanten og er sur fordi hun vil ned i vannet til meg,kjente med poten,men vil ikke bli våt"
Når han står opp,kommer hjem fra skole,eller kommer hjem i kveldingen,så er hun like forelsket i han hver gang,og klatrer opp på skulderen for å vaske han i ørene. Hun er veldig romantisk
I går måtte jeg komme å hente henne,for hun nektet plent å gå ut fra rommet hans,hun smatt bare inn igjen. Hadde hun hatt sugekopper på seg så hadde hun hengt på N dag og natt.
Jeg fortiden syns Belle/Bølle er søtest når hun er veldig trøtt. I morges drev dem meg nesten til vanvidd da dem brukte hodet mitt som midlertidig landingspunkt,før dem spratt videre i sofaen for å leke. Er det dette man kaller kenguru oppdrett?
Så ser man så uskyldig ut med de mørke klare blå øynene,men skinnet bedrar altså.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Hun er super skjønn. Nå er det vel ikke så lenge til hun skal flytte ?
Jeg tenker den /de som skal ha henne gleder seg masse jeg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hun ser nå ut som troskylig heten selv hun lille frøkna der? Jo takk jeg kjenner til de som kommer som en rakett. Men nå reiser mine også neste uke. Da blir det stille her noen uker.
missade helt att den förra var för visning av färg , sorry…
men ville bara säga att hon var en 17 till snygg katta ;)
Hon är jättefin! Så du ska inte behålla henne då?
vilken sötnos
Rithwa

Va söt hon är
& väldigt fina ögon har hon också.Ja jätte gullig på alla sätt..
Hon beter sej ungefär som våran Jesse,han blir också så glad när min dotter kommer hem & snabbt klättrar han upp i hennes famn & skall vara med överallt…är det typiskt för norska katter tro

/Elisa

Åh, det låter som en fantastisk katt! Och fin är hon också!
Ja,dem gleder seg nok begge 2 som skal ha Belle og Princess.Det blir veldig veldig tomt her når dem snart reiser.Men men,begge er det store sjanser på å treffe igjen,og begge får supergode hjem.
Malin,jeg tar parringen en gang til,og det kan jo hende man får en ny SYS man kanskje setter på foravtale om der kommer rett kjønn og farge. Skal jo beholde Maiden,hun blå solide søsteren
,Belle er også tiltenkt å spre morro genene sine med tid og stunder
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/