Siames iFokus

Siames

Etikett: foder
Läst 961 ggr
[lisme]
0

På jakt etter KMR

Jeg har lett land og strand rundt etter KMR morsmelkerstatning, og klart å finne noe men jeg trenger mer. Grossisten i Norge (Kruuse) er fri og foreløpig vet de ikke når de for inn KMR igjen. Her oppe hos meg er det ingen som har KMR i hyllene sine, derfor ber jeg om hjelp igjen til å få tak i.

Vi har 7 sultne småpuser som gjerne vil ha litt mat……

kalindas
0

Jag har en öppnad KMR här. Bara använt det till DagOtto i ett dygn. Vet inte hur dyrt det blir att skicka. Får du inte tag i närmare så skicka mig ett mejl.
Går att köpa för ca 190-230kr på Apoteket i Sverige.

/Elisa

[lisme]
0

Tusen takk for det, kalindas!

Mockfjardingen
0

Om du inte har tillfälle att åka till ett apotek eller veterinärstation i sverige så kanske du kan beställa ifrån Swecat. Det kanske inte hjälper dig just nu men i framtiden om det händer igen så kanske denna länken kan hjälpa…

http://www.swecat.com/v4/product.php/1029

kattkompaniets
0

Ni har inget djursjukhus i närheten?  som har Jouröppet. De kan ha mjölkersättning hemma.

SacredSouls
0

Stargate sender jo veldig kjapt.Men han er kanskje tom han også da.

http://www.stargate.nu/

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Ingen av "djursjukhusene" - veterinærklinikkene her har, det har jeg sjekket for lenge siden - allerede før vi fikk kullet vårt 8. oktober. Johnny er også fri - jeg har prøvd det aller meste. De andre nettbutikkene jeg har vært i kontakt med, dyrebutikkene i mange mils omkrets osv osv…..Jeg fikk tak i 2 bokser via et annet forum, men nå er disse snart helt tomme…… Ingen av apotekene har, ingen oppdretter"kolleger" jeg har vært i kontakt med har, så snart blir eneste løsningen å begynne å ringe til alle svenske apotek og dyrebutikker - starter med dem nærmest grensen og arbeider meg mot kysten. For KMR SKAL jeg ha tak i til de små!!!

[lisme]
0

Og det har jeg klart! JIPPI! Etter en unevnelig mengde telefoner land og strand rundt, har problemet løst seg for denne gang. Tror jeg kjøper noen bokser ekstra sånn at jeg har til neste kull Skrattande

kalindas
0

Skönt att det löste sig. Skrattande

/Elisa

tuska
0

#7   Tänk på att det är hållbarhetsdatum på KMR burkarna, så man kan inte köpa på sej allt för mycket.