Det närmar sig
Det der er nødt å bli et stort kull oi oi oi. Håper det blir mange sorte OSH jeg kan beundre i mange uker frem.
Lykke til.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Nei Quetta, det er slett ikke bare du som er nervøs før ungene kommer! Det er jeg også i høyeste grad og ser for meg alt galt som kan skje. Men som regel går det helt fint - ikke glem det 
Lykke til med nedkomsten! 
Nja.
Nervös är jag inte ännu. Men nu när det ser ut som Skatan har förvärkar, så blir man ju lite spänd och hoppas att de ligger rätt och är friska med mera…
Lycka till med väntande barn…
/Elisa

Lycka till med bägge kullar, Quettas och kalindas!
Lycka till
Rithwa

Det är klart man blir spänd när det börjar dra ihop sig till förlossning och helst vill man ju att allt redan ska vara klart. Det bästa är ändå att försöka att inte tänka så mycket på det, bara göra klart allt i god tid innan och sedan försöka leva helt normalt tills det är dags. Jag brukar dock ta semester under den veckan men ändå ha annat att göra så jag håller mig sysselsatt, kanske städa garderober, sy något eller göra något annat speciellt som är lite fysiskt tröttande så man sover bra. Det kan ju bli så att förlossningen sker på natten och har man då vakat i tre nätter innan så blir förlossningen extra jobbig. De flesta förlossningar går bra.

Tack alla!
Lycka till med dina bebisar oxå Kalindas.
Så fin og stor mage.
Det kommer sikkert til å gå kjempefint.
Nei det er jo naturlig å bli litt nervøs. Det blir jo en blanding av glede,forventning, man håper alt går bra og slike ting.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oj vilken stor och fin mage! 
Det hör nog till att bli lite nervös inför förlossningen, och precis som # 6 så brukar jag också städa och pyssla hemma eller jobba hemifrån veckan kring bebisarnas ankomst. Oftast med den stooora blivande kattmamman som entusiastisk medhjälpare till alla städprojekt! 
Åh, vilken härlig mage! Jag fick ju träffa henne när hon fortfarande var hos sin pojkvän, då passade hon på att sitta i knäet och spinna lite :D :D
Håller tummar och tassar och tår!
Underbar mage! Det blir mååånga bebisar!
Jag är också nervös och orolig att nåt ska gå galet när det är bebbar på gång. Då har jag ändå varit uppfödare sedan 1985. Visserligen har jag inte haft mer än en kull om året i genomsnitt, men det har ju ändå blivit några kullar. Det är fullt naturligt att man är lite nervig. Lycka till med din kull. Det kommer säkert att gå jättebra.
Du är absolut inte ensam. Jag är redan lite nervös och Tintin är inte ens parad än! 
Ska bli spännande att se dina kattungar. Jag ska ju para med samma hane. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Ja inget är som väntans tider.
Jag väntar jag med och med största sannolikhet så borde Isa få före Mazi då hon passade på att ta sig några nyp innan Mazi kom och lånade hennes pojke.
Jag önskar mig något i denna typ - men det får jag nog inte då det inte är samma linjer bakom.. men man kan ju drömma lite för jag är lite kär i denna tjej.