Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1314 ggr
CoralReefs
0

Bebisarna har blivit små monster!!!

Ja, det är sant! Dom anfaller så fort dom får syn på en! Hänger i byxorna och ska fälla en. Bara om man ligger på golvet är dom helt nöjda och då  dansar dom sin vsegerdans på ens mage…

efter dansen kan dom bli ganska trötta och då ska man passa på att fotografera så att man vet vilka man ska passa sig för i fortsättningen=))

Den här ser ganska oskylidg ut men man ska inte tro på allt man ser

Den här gossen försökte sticka men jag hann med ett foto

Och den här lilla damen spanar efter en flyktväg hon med

MalinL
0

Så fina de är!

Liljekatten
0

Hahaha, vilka underbara små ligister du har där hemma.Skrattande

SacredSouls
0

Kyss Guuuud så skjønne.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättefins dunbollar…Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Vilka söta monster du har!!! Kyss

stinasp
0

mittenkissen är ljuvlig. Skicka hit henne e du snäll…. :)

AFamosa
0

Ja, "monstertiden" är ju oundviklig och alltid blir man lika förvånad över hur snabbt den inträffar :-)) 
Såg i din annonstråd att du annonserar ut hela kullen, vill du inte behålla någon själv ur kombinationen?

Louise

jerremiaz
0

Så fina små balinutter:) Monstertiden är ju såååå härlig, man får gratis akupunktur och så får man köpa nya kläder (de blir sååå slitna av små kattungeklor)Skrattande

Mari

Nonimonos
0

Vissa ungar är mer monster än andra har jag märkt.

Jag har tidigare haft ganska beskedliga kullar (fast det förstod jag inte då) men så fick jag Pennys kull och vart helt överkörd. Iof var det bara två av dom som var monster vilket den tredje (Ivar) fick lida för. Sen så är det alltid lite extra monster över kullar som bara är en har jag märkt - Lillen vi har här hemma nu är tokbusmonstret.

Lycka till med dina lurviga monster!

ramithi
0

Slike små monster er bare så gode. Har tre slike monster her også.

SweetWishes
0

gud så underbara! mittentrollet eller paddan kan komma hit typ nyss ;)

CoralReefs
0

#7 Jo…tanken är att behålla en liten men jag har lite svårt att bestämma mig så därför har jag annonserat ut kullen och ser lite vad det finns för intresserade och på vilka ungar. Har int eheller lyckats att bestämma mig om jag ska behålla något ur denna kombinationen eller ur nästa dock måste jag ah något efter gossen det är en sak som är säker=)

Asnees
0

Jättesöta,jag får väl se om vi också får lite monster här snartGlad.

tuska
0

Jag vill oxå ha små monster, är så avunsjuk på er alla med små kattbebisar.

karitzy
0

Herige små monsterKyss Utviklingen er undebar….woooow!!!

Karitzy(。❤‿❤。)

CoralReefs
0

Tack=)) Kul att ni gillar mina bebisar! Då vet jag vart jag ska skicka dom om dom inte skärper till sig hehe

[lisme]
0

Du kan bare sende disse vakre balineserne til oss - any time! Spesielt om de ligner på Joker i oppførsel Flört We love it - lots and lots of fun Cool

CoralReefs
0

#17 Så elak är jag inte…vet att du har 7 st egna små monster…ja än så länge kanske dom är snälla men vänta du bara=)

Hmm..Joker var en äkta buse här och du tycker han uppför sig…??? Hehe…jag tror han bara låtsas men när rätt tillfälle kommer visar han nog vad han går för hihi…

[lisme]
0

Neee…. oppfører seg ikke pent akkurat -  som en veloppdradd prins. Men hvem vil vel ha det når man kan ha en rampegutt? Vi liker sånne morsomme gutter og jenter som tror at gardiner er myke klatrestativ, at alle hyller er laget for kattene og at alt som er oppå hyllene er katteleker Flört  En gutt som stormer over gulvet og som høres ut som 14 elefanter, en som hopper på den STOORE røde hannkatten så den store røde hopper høyt! Sidelengs-Joker bortover stuegulvet med halen på halv tolv som et 17.mai flagg i storm. Og samtidig nå når vi fyrer for fullt slik at vi kan ha 30 grader inne i huset - en flat, laaaaaaaaang gutt på et klatrestativ med meterlange bein som henger som strømper. Det ser ut som om Jokers bein har smelta…..

Akkurat en sånn liten (stor) ramp som Joker vil vi ha flere av! Så mange morsomme situasjoner, så mye latter  - og kos!

Rithwa
0

underbara små monster som du har där hemma

Avions
0

Åhhh så fina! Man känner riktigt hur mjuka och gosiga dom är…Kyss

paivi
0

Jag ser inga monster i dina söta kattungar…

CoralReefs
0

Dom är små monster jag lovar!!! Sen är dom så himla duktiga på att se sådär oskyldiga ut……