OrientExpressen i tryckpressarna!!
Imorse skickades tidningen till tryckeriet, håll till godo gott folk 
Jag kan avslöja att kommande nummer har en mumsig omslagspojke, en riktig herre i en av de mest aptitliga färgerna och en riktig kändis i utställningssammanhang 
#1 Näää, det måste ju vara choklad såklart! Aptitlig… 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Jag är väldigt sugen på OE. Det blir spännande när den kommer i lådan. 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Ameh Louise om han var två färger då? 
Nej, helt rätt Mrs. Ordpolis ;-)))
Men jo, han är solid, iaf ;-)
eller så är jag bara lite långsam, Louise det finns faktiskt flera färger som är smakfulla än svart svart svart :O :D :D :D
Ohhh jeg gleder meg masse til det kommer i posten.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Yihoo - verkligt goda nyheter
Hmmm, jag gissar på något pastelligt jag - vet hur svag redaktören är för sådant godis…

#5 Klart det finns det men då du skrev "de mest aptitliga…" så tog jag hejdlöst sikte på en av alla coder. En läcker sia/osh klär föresten i de allra flesta färger :-)))))
Du Jenny, även om du förhandsviskat att det skulle ligga undulater på framsidan av OE så hade jag blivit precis lika glad ändå över att tidningen är på G och att du fortfarande tycker att det är roligt att göra OE, är det roligt och givande för dig så kommer tidningen till sin fördel på många sätt o vis 
Hihi, nej, det blev en annan "svaghet" hos redaktören den här gången som får pryda omslaget ;-)
Just nu är det superkul att göra OE igen, jag får utlopp för hemskt mycket kreativitet och lär mig massor :D