Messi 1 år
I dag fyller min elskede,vidunderlige og vakre Messi ett år 
Tenk at det er ett år siden dere krysset fingre mens jeg travet i gangen hos veterinæren og ventet på nytt etter keisersnittet.
Jeg vil benytte sjansen til å takke en gang til for all støtten den gangen.Dere var (og er)så fantastiske
Her er en liten bilde kavalkade av Messi snuppa mi.
Grattis Messi!
Den gangen hun nektet å drikke av skål 
Og hvem husker vel ikke dette 
"Yo Messi"
Sommer-08
Sommer-08
Dagen i dag blir nok for det meste tilbrakt i noe krypende stilling med vedheng 

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis vackra vackra Messi! 
Hoppas att du får en underbar dag! @-)--

Grattis till födelsedagen!

Grattis på födelsedagen Messi!!!!! Åhhh så fin du är
Ska du behöva släpa på "utväxten" också på din födelsedag? Kan han inte gå med husse ut i trädgården och räfsa, elda löv, gräva komposten eller någon annan fysisk tröttande syssla :-))))
Louise
Grattis på 1 årsdagen! Vilka fantastiska ögon hon har, helt otroligt!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Tusen takk alle sammen
#3 "Utveksten" ligger på kjøkkenet å sover.Han blir fort sliten av å skulle stå heeelt urørlig mens han biter Messi nakken 

# 4, ja visst har hon vackra ögon, jag tittar ofta och länge på messibilder vi får och hennes ögonfärg är suverän, nästan svartblå i vissa ljus och mörkt glittrande safirblå i skarpt ljus. Helt underbart och inte helt vanligt. Njuuuuut !
Underbara, underbara Messi! Du är så otroligt vacker och speciell!
Grattis till dig och brorsan på 1-års dagen! Hipp hipp hurra! 
Grattis lilla Messi på födelsedagen!!! Hoppas du får mycket grädde och tonfisk idag!
Grattis Messi Du är bland de vackraste flickor jag sett.
Gratulerer med dagen Messi. Du må ikke la deg utnytte av han der Sami. Gi han er med labben om han blir for gal.
Grattis Messi! 
Det är så roligt att se henne på bild nu när jag sett henne på riktigt också, lika vacker då som nu 
Grattis vackra Messi!
Jag som också har fått äran att se henne live måste säga att Messi är en tjej med utstrålning och det 
Grattis Messi! Hon var så vacker redan som liten och jag tycker att hon bara blir vackrare och vackrare!
Gratulerer så masse med dagen din. Vakreste Messien som finnes
Dagen din blir nok toppers med mange beundrere,både på to og fire ben i hjemmet,noen med litt andre lykkeønsker enn andre hehe. Håper familien din har bakt kake til deg og at du får feiret 3 dager til ende,som ekte prinsesser hør og bør
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis fantastiskt vackra Messi!
Att du redan är ett år, otroligt!
Väntar med spänning på att se dina vackra blivande bebisar. Kanske åker jag till Norge och stjäl en av dem då…
/Elisa
Denne syns jeg virkelig du kan be din flinke matmor å lage for deg.
PRINSESSESLOTT KAKE
NB: Diplom-is iskjegler (uten is! (:) nå selges på Ultra butikkene. Hvis du finner dem ikke, det går an å spøre etter iskjegler på kiosker hvor de selger is i kjegler om du kan kjøpe bare kjelgene…

Ingrediens
- 5 firkantede kaker
- 15 dl hvit glasur
- 2 dl rosa glasur
- 5 iskjegler
- rosa, fiolett, rødt drops, pastiller eller lakrispinner
- 5 tannpirkere
- fiolett, rosa eller rødt papir.
Fremgangsmåte

- sett 4 av 4-kantede kaker på toppen av hverandre (du fester dem sammen med litt glasur).
- Skjær 1 kake i 4 deler og sett 3 deler på den øverste kaken som vist på bildet. Kast eller spis den siste biten.
- Dekk kaken med hvit glasur.
- Dekk iskjegler med rosa glasur.
- Tegn slottsdør og pynt hjørner og toppen med glasur som vist på bildet. (Bruk en glasurpose).
- Bruk drops/pastiller/lakrispinner til å pynte rundt slottets kanter.
- Teip flag til tannpirkerene og plasser kjeglen på toppen.
Kanskje du også ønsker din egen hest? Alle Prinsesser har sin egen hest vet du,da kan kanskje matfar lage denne,så ikke alt faller på matmor
MY LITTLE PONY/PRETTY PONY BURSDAGSKAKE

Ingrediens
- 2 kaker bakt i en ildfast bolle/skål
- 6 dl rosa glasur
- 1 dl rosa fargete sukker
- 3 sjokoladekuler
- 6 hvit lakrispinner
- rød og svart lakrislisser
- rosa/rød pakkebånd
- silkeblomster
Instruks

- Legg kaken i fryseren i 2-3 timer. Etterpå deler du den opp og plasserer delene som vist på bildet.
- Kaken dekkes med rosa glasur.
- Bruk en sjokoladekule som øyeeple og 2 til neseborene.
- rød lakrislisser brukes til hestens smil.
- Lag øyehår med svart lakrislisser.
- Hvit lakrispinner kan brukes som insiden av ørene.
- pakkebånd brukes til man.
- Pony kan evt. pyntes med silkeblomster.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis med 1 års dagen, vakre Messi;-)
Gleder meg til å snart hilse på deg igjen
Klem Pernille.

Oh GRATTIS du underbara Messi!
Hipp hipp hurra för dig i dag!

Grattis Messi. Hon har verkligen vidunderligt vackra ögon.
Messi takker for alle gratulasjoner og forteller at hun har fått yndlingsmaten sin i dag: Whiskas pose med torsk og tunfisk.
#17 De var superfine.Men.. nå er jeg jo ingen mester på kjøkkenet så de kakene der tror jeg at jeg skulle hatt veldig vanskeligheter med 

Gratulerer så mye med dagen, Messi-snupp! 
Ett stort grattis från mig också - hon är så härlig den katten!

Grattis vackraste Messi - din mor ler i sin himmel…!!!

Gud så vacker hon är.. redan 1år vad tiden går.. Grattis du vackra tjej

Stort grattis i efterskott till en superfin tjej!! 
Henger meg på #26! Messi var supertøff i hettegenser 
Håper feiringen går bra.Messi sin 2 års dag.så får du booke Heidi til å bake kaker i fleng

Jag har varit borta ifrån iFokus jättelänge och missat en massa saker däribland Messi!
Vill gratulera på födelsedagen så här i efterskott.
Vilken underbar tjej!