Siames iFokus

Siames

Etikettberättelser
Läst 1629 ggr
Attacks
0

Ny kamerat til Tenor og damene

Om ikke så veldig lenge til kommer der en ny kjekk kar til oss. Stamtavlen er utrolig morsom,og en stamtavle som kan brukes på alle jentene mine. Han har lengdene,nydelig ansikt,flott profil,helt ok mønster og ikke minst en lekker og smekker haleSkrattande Men det han ikke har er  ører som kunne vært en tanke større,litt bredere baser og sitte litt lavere.Men som både meg og oppdetter har enes i,med den stamtavlen hans,så er neppe hans litt forhøytsatte ører noe problem.Han har mange hannkatter i slekten som ikke markerer,og han har et kjempegodt gemytt. For meg er alt dette så godt som perfekt. Så han her skal være med å forsette å lage fremtidige sjarmtroll fra Attack's med forhåpentlig samme gode gemyttet som jeg har i dag på katter og avkom,som jeg er utrolig stolt av å ha! Decibell er vel den eneste som ikke skal date denne kjekke mannen,da vi har valgt å kastrere henne.Vurderte jo et siste kull med henne og Tenor,men ser det bortkastet med å bare parre for å parre liksom. Jeg har jo som sagt beholdt en datter og kan hente tilbake andre linjer etter Decibell om jeg føler jeg trenger det i mitt avlsarbeid senere likevel,både i inn og utland.

Vi får se om han dukker opp på en eller annen utstilling etterhvert. Det er ikke så veldig lenge til han kommer hjem,men må gjennom rabbies programmet ferdig først. Oppdretteren er også helt enestående kjempegrei.Så planen er at hun skal få tilbake noe herifra til sitt avlsprogram senere. Enda flere å samarbeide med er jo bare flottFlört

Drømmen om solide orientalere er ikke gitt opp.Han har solid mamma…så blir resten opp til eventuellt "solid flaks" hos meg heheSkrattande

Så var det bildene da,syns han har samme vakre ansiktet som Susie som bor og eies av Heidi jegKyss

P1110183.jpg picture by Ny gutt 

P1110189.jpg picture by Ny gutt

P1110208.jpg picture by Ny gutt

Det er godt man har stor seng,for nå har jeg snart 3 kosegutter.Om jeg kan ha Felix og nye karen i hver sin armkrok,og "Tenor-slangen" rundt halsen,så går jeg en varm og koselig vinter i møteTungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Helenaf76
0

Åh vilken prins du hittat!Kyss

ossilian
0

Han ser ut som en riktigt fin oriental! Om hans öronstorlek bekymrar dig kan jag trösta dig med att vi faktiskt är många som föredrar hans look framför dumbos Kyss

Nilla
0

Han är jättefin!

" Det er godt man har stor seng,for nå har jeg snart 3 kosegutter.Om jeg kan ha Felix og nye karen i hver sin armkrok,og "Tenor-slangen" rundt halsen,så går jeg en varm og koselig vinter i møte. "

Vi "kattfolk" är ju lite galna, eller hur?  Det enda jag tänker på, är katt och jag "pratar" katt varje dag med andra uppfödarkollegor. Höjdpunkten är när ny kull föds eller när man som du, Attacks, har en charmig nykomling att vänta på.

Även jag ser fram emot natten, då man får knyta sig tillsammans med sina varma kompisar. Jag ligger ofta på sidan och har minst två katter på min höft, någon i knävecket och en i armhålan. Folk som inte är "kattbitna"…tror inte att man är riktigt klok!!!

Nu spårade jag ur här, kort sagt, jag förstår din glädje över din nya sängkamrat! Grattis!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

paivi
0

^ "Sängkamrat" haha  Skrattande

Grattis fill fina killen!

nelliots
0

Tycker också han är jättefin! Tycker inte heller att paraboler är nödvändigt.

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Rovardotters
0

Grattis till en fin gosseKyss

kalindas
0

Snygging! Kyss

/Elisa

[hakkapelitta]
0

Han är kjempeflott Veena, grattis för 100e gången :D

SacredSouls
0

Kyss Kjempeflott gutt. Gratulerer så masse.

Synes han hadde fine ører jegTungan ute

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ElisaCosmos
0

Vacker snygg kille!!!Jag tycker öronen var lagoma som det ser ut på bilden i alla fall..!!Mycket snygg!!!Grattis!!!

MalinL
0

Så fin han är, grattis! Skrattande

cerwinvegas
0

Väldigt snygg  kille  ett stort grattis

ja nog ser det ut som han har ett vackert ansikte precis som Susie (Jesses fina mamma)

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen tusen takk alle sammen. Tror nesten jeg må sette opp et slektstre med bilder av minst de 3-4 første generasjonene når han kommer hjem,for alle kattene er så pene. Bestefaren blir det vel på morsiden var en katt jeg kunn få i sin tid,men da hadde jeg ikke andre enn Decibell å bruke denne på.Så nå får jeg den linjen + mistet linje + noe nytt i en og samme katt.

Når "lillegutt" kommer hjem,får han levende pute hos Tante Felix.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Han er en skikkelig kjekkas syns jeg Kyss

Flott katt rett og slett og jeg tror nå virkelig den artige stamtavlen "kompanserer" for ørene Cool

Caroline22
0

Stor grattis til en flott gutt!! Er det lov og spørre vilken verdensdel denne flotte karen kommer fra!?? Er det fra USA..Kan du ta med hjem min lille drømmedame på samme tid;-)))) Er det lenge til denne karen dukker opp eller!??

MijmuPix
0

En så stilig herreman! Skrattande Han kommer säkert att göra stor succé hos dina honor!

Liljekatten
0

Grattis till snyggingen! Jag tycker han ser jättefin ut och han har verkligen en riktigt fin profil!

Attacks
0

#15 Ingen USA gutt endaFlört

Men det kan jo være han har lyst å snuse på usa frøkena di med tiden hehe. Eller så håper vi han kan snuse på en annen dame neste år som også har veldig spennende stamtavle. Det blir spennende tider med alle importene som kommer nå og neste år i Norge både her og der,ikke sant vel.

AFamosa
0

Fräck look på bilderna tycker jag!  
Lycka till! Glad

oscarsine
0

Grattis igjen med en lekker herreCool Han er absolutt min type katt;-)

Klem Pernille

Nonimonos
0

Grattis till en mönsterkatt - vad spännande!!

Jag tycker han ser lite rysk ut - men jag kan ha fel ;-)

Är enormt nyfiken iallafall.

Gemstone
0

Gratulerer med ny katt! Når kommer denne pusen da?Glad

Rithwa
0

Grattis till din vackre gutt, när tiden är inne får du berätta för oss alla men den vackre prinsen är.

Attacks
0

#21 Nei ikke derifra heller. Er du veldig snill,så kaaaaaasnskje jeg forteller deg fra hvorTungan ute

#22: Står i første innlegget han kommer når rabbies programmet er ferdig blitt.Ikke så veldig lenge igjen om det går bra.Men går det ikke bra,så må man ta ny sprøyte og vente 4 mnd til. Oppdretter tenkte nok ikke på at han skulle flytte til Norge da hun satt en rabbies sprøyte i sin tid. Han kan jo sitte å blafre med øynene opp til Bergen på damene dine,men igjen så har jo du selv fått en sånn nydelig vakker gutt i hus nå så. Han burde du vise bilder av herKyss

Attacks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Er vi tigret eller spottet tro?

nelliots
0

Fråga ocifolket vettja! Flört

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

kalindas
0

Tycker nästan att han ser tigré ut.

/Elisa

Nonimonos
0

Jag tycker han ser ut som så många av våra "spottade" orientaler. Dåligt uppsprucket tigremönster. Och om man ska tro vissa mönstergenetiker så är det ju den spottade genen inte på samma locus som tickat, tigre och classic och då finns det alltså olika "spottar". Detta ser då ut som en "tigrespott"

Jag är klart nyfiken…..

Nonimonos
0

har en till gissning hihi

SacredSouls
0

#25 Har ikke peiling men han er superfin uansett da Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

twistnshout
0

Grattis till din nye kjempeflotte gutt! Skrattande