Hvilken farge har disse små?

Så søte.
Det eneste jeg kan si med sikkerhet er at de ikke er røde eller creme..hehe
Heller mest mot sjokolade/sjokopadde på Hellcat.Sjokolade/brun på Hurricane og på Raven sjokopadde/brunpadde.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Padder er de alle sammen, den saken er grei. Men synes det er så rart at Raven ikke har antydning til farge i det hele tatt. Det er den eneste av alle 11 (altså de fra det forrige kullet også) som ikke viser noen form for farge når vi bare er noen få timer unna døgn 5. Vi er dog ganske sikre på at Hurricane er ei lita sjokopadde 
Utifra navnet så trodde jeg Hurricane var gutt. Sorry 
Raven hadde jo tydelig farge på høyre siden av nesen på bildet.Hvis ikke bildet lyver da så ser det ut som nesen er delt i to midt på synes jeg. Først så jeg den streken øverst men når man ser nærmere kan man se antydning til at den er delt på midten i fargen.
Kanskje hun er lillapadde (om du kan få det) siden det er en så sen farge.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hellcat ser lila ut tycker jag. De två andra skulla jag gissa på choklad, möjligtvis lila på den sista.
#4 Jag tycker oxå att Hellcat ser lila ut, men jag vågade mig inte på att uttala mig innan… Så himla svårt på sånna småttingar.
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Raven vises på min skjerm som tabby, dvs lillaskilpaddetabby. Tabby er lyse inne i øret(ikke pointed) og får en fremtredene lys ørekant etterhvert.
Lillafargen i form av skilpaddetabby kommer gjerne like sendt som creantabby.
Tror som #4 mht de 2 andre.
Karitzy(。❤‿❤。)
#3 - hehe ikke rart at du trodde Hurricane var en gutt, det er jo ikke kjønnsbestemte navn vi har brukt så misforståelser oppstår. 
Takk alle sammen for innspill, vi er veldig fornøyde med at flere snuser på lillafargen på våre små jenter, vi har veldig lyst på litt lilla
Og kan vi få litt tabby også, så er vi superglade! Kanskje lille Raven er som sin tante Ella? Hun er jo lillaskilpaddetabby - ei virkelig vakker dame!
De ser jo ganske like ut, Ella og Raven, på bildet du har lagt inn her. Så det blir spennende å se etterhvert hvordan Raven blir!