Bildekavalkade på mine små
Her om dagen fikk jeg endelig tatt noen bilder på pusene som fylte ett år 23. sept. Det er så vanskelig å ta bilder med kameraet mitt så jeg fikk låne systemkameraet til en venninne. Jeg tok med kattene ut til en liten lekepark som er inngjerdet og prøvde en stund uten bånd på. De hadde det helt fantastisk, de løp rundt og rundt og rundt, men da Berlioz hoppet over gjerdet ble jeg nødt til å sette på bånd. Og da satt de helt stille :P Rare katter. Her er ihvertfall de første bildene jeg har tatt på lenge. Ordentlig store har de blitt 

Stora och vackra katter! 

#4 Tusen takk. Morsomt å kunne vise opp bilder igjen.
Så fine de har blitt begge to. Og så store. Har Berlioz fått seg noen kjæreste enda?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Neei, ikke enda. Men jeg har ikke lagt ham ut noen steder. Men nå har jeg skaffet bilder, så jeg burde kanskje gjøre det snart. Han oppfører seg fortsatt fint, men Marie vil vel kanskje at han skal kastreres 
så stora och fina dem är! :D jättekul att äntligen få se bilder på dem!
fina kompisar verkar dem med vara! :D
ge dem massa kattpussar från mig 

Vilka vackra kissar du har!! 

Jättefina katter!
Och selen, varifrån har du köpt den, andrig sett liknande?!

Vad stora de blivit! Jättefina!

#12 Det er Puppiaseler, kjøpt dem på ebay. Den sitter veldig fint på Marie, men litt dårligere på Berlioz. Han hadde opprinnelig en Small, men kommer seg så lett ut av den så nå har en fått en litt for trang XS. Søk på Puppia soft mesh harness på ebay, så finner du dem koster ca $16. Og de finns i alle regnbuenes farger, hehe.

Takk, takk alle sammen. Det er så lenge siden jeg har vist dem at jeg suger til meg alle lovord 

#14 Tack för tipset, selarna är ju riktigt fina!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Vad fina de är!
Berlioz är väldigt lik sin pappa Tyson på bild #5 tycker jag!

#19 ja, jeg syns de ligner litt i hodeformen, men jeg har faktisk ikke møtt Tyson. Så jeg kan ikke uttale meg for mye.