Kingston, SIA e!
Charmören Kingston, S* Yahtzee´s Zeppelin, SIA e, kan lånas ut till ett begränsat antal honkatter framöver.
Han kommer bara att hållas okastrerad så länge han inte börjar strila eller blir allt för hanig.
Kingston är en stilig och glad ung man som älskar att kela och att vara i centrum. Han har hittills ställts ut tre gånger (som ungdjur) och fått mycket bra omdömen; både för sitt temperament och för sin exteriör. Han har blivit Nominerad på två av tre utställningar, och blev Best In Show i Arboga den 5 augusti i år, 2007.
Kingston kommer att testas för FIV och FeLV inför parningar; tester som även krävs av besökande honkatter.
Stamtavla och fler bilder finns att se på hemsidan: www.mijmupix.se
Kontakta mig för mer info!
…och en till!

Syns Kingston er en kjempesjarmerende gutt 

Vilken snygging! 
virkelig en vakker katt 
Riktigt stilig herre. Han borde inte ha svårt att hitta en dejt.
Kingston bockar och tackar och ser omåttligt stolt ut över berömmet! 

Fiiiin!!
Han är verklingen vacker. En katt i min smak…

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
OOOOO…….sa lilla Dosan fräste och gick sin väg…..
Hej igen….Jag känner att jag någ måste förklara mej lite …. det jag skrev igår ser ut som om "lilla Dosan" inte tycker om din siamkille ,men det är helt fel det gör hon visst det, men det är bara det att hon är kastrat sedan ca 2 månader tillbaka och ska inte titta efter killar överhuvudtaget och i synnerhet inte sådana snyggingar som din siamkille, men annars så blir både "lilla Dosan" och jag helt lyriska när vi ser honom han är SUPERFIN!!!!! ![]()
# 13:

#13 Haha stakkars lille Dosan..best å ikke vise frem slike stilige herremenn for henne noe mer..toget har nok gått ja 
Han er super fin 
Synd jeg ikke har noen date klare frøkner her.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Hallå hallå från Kingston & mig! 
Kingston kommer att kastreras nu i höst så är det någon kat IV-dam som är intresserad av en dejt så hör av er!
Kingston blev CH för en dryg månad sedan och är testad neg för FIV och FeLV. Han har varit otroligt skötsam sedan han blev fertil i vintras, men på sistone har han varit ganska så gapig och rastlös så snart kommer han att bli en glad kastrat!

Han är otroligt fin
Vackre Kingston 
Lite nyfiken, blir det några små-Kingstons där hemma då?
SKIT-KIKU!!!!!!!!!! 
# 19: Näe, Pixi lyckades lura oss alla in i det sista och var bara skendräktig…!
("Uff, så trist!" tyckte jag. "Hurra, nu kan vi paras snart igen Pixi!" sa Kingston
Inget ont som inte har något gott med sig… eller hur det nu är?!)
For en luring Kingston er. Jeg tror han har fått vite via jungeltelegrafen at hans dager som macho og fertil gutt er over den dagen Pixi blir drektig og får små bebiser. Så det er nok en sammensvergelse dette her.

Hej!
Vilken helt bedårande katt! otroligt fin!
Har en tös här på 10 månader som precis börjat löpa igen efter en veckas uppehåll.
Men det verkar visst som om kingston redan fått en dejt??
Annars börjar jag bli lika desperat som lillan här, blir ju galen när hon går runt runt och vrååååålar
Hon har en brunmaskad mamma och en blåtabby pappa.

Kingston klarar säkert fler dejter än en…
Söt tjej!!
Hej! Ville bara meddela att nu har Kingston blivit en glad kastrat! 
Velkommen til tantenes rekker Kingston-
dette blir nok den store vinsten.
Nå kan du leke uforstyrret uten lysten til alltid å snuse-
du kan more deg og bare buse.
Borte er stenene med de svarte omtalte prikker-
og fremtiden er lys,vær du sikker.
Hilsen Tassen "tidligere førsteelsker" 
# 28:
Vilken fin vers!
(Kingston var lite konfunderad över att hans stooora fina kulor blivit så små när han kommit hem från veterinären!
"Var har de tagit vägen, det här var konstigt…!")
Men tulle lille Kingston, ja vad var det som hände 
Kotten hälsar att han har drabbats av samma sak. På morgonen fanns kulorna definitivt där de skulle men på eftermiddagen var de borta, mycket skumt 
Balder her hilser til Kingston han også. Jeg har vært kastrat siden jeg var liten gutt. Ikke noe falig. Nå kan du gjøre som du vil Kingston. Lykke til
Hilsen Balder som krangler meg han umulige Elrond.
En veldig forsinklet gratulasjon inn i de lykkelige kastrertes rekker
Håper bare vakre Kingston kan med litt flaks ha klart å legge igjen litt arvegods hos deg.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
# 31 & 32: "Å, då är vi flera i kule-löse klubben! Den bästa klubben som finns!" hälsar Kingston - den glade kastraten!
# 33: Ja det är bara att hoppas på flaks och kryssa fingrarna hårt, hårt för små Kingston-bebisar!
Skatan är ju silver så där vill jag ju helst slippa silver