Odins bebisar
Den tredje oktober föddes dessa små sötnosar på Zamis katteri.
Mamma är Spiddes barnbarn, Zamirs Toya Ting (Osh g 03) och pappa är min lille Zandrino's Odin (Sia b 21).
Tänkte visa bilder på sötnosarna..
1 Creme hane
1 blåskölpadd & vit hona
1 svartsköldpadd hona
1 chokladsköldpaddspotted hona (tror hon är padda i alla fall)

/Elisa
Raringar 

Vilket underbart gäng!
Å att Toya har blivit så stor! För det är väl denna läckerbit som vi njöt av små-bebis bilder av för ett tag sen? *ler*

sötnosar
Jo det stämmer. Toya är ett år nu tror jag.
/Elisa
Gud så skjønne. Falt for blåpadden med hvitt jeg 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Visst är hon fin den lilla?
Jag blev förälskad i svartpaddan jag. Får väl se hur de utvecklas framöver…
/Elisa
Jättefina, chokladsköldpaddspotted är också fint tycker jag.
Chokladpaddan ser ut att kunna få en cool teckning. Jeeeeez, vad jag längtar efter bebisar nu. I januari blir det förhoppningsvis parning. Den som väntar på nåt gott osv…
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Ett riktigt härligt gäng! Så spännande med alla olika färger och teckningar. Hoppas vi får följa kullen med fler bilder!!! 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Vilket härligt gäng!!! En riktig färgpalett! Och det är väl ingen tvekan om att chokladsköldpaddspotteden (puh, vilket ord!) är en padda med den röda fläcken mitt uppe på huvudet.
Ska bli jätteroligt att följa dem här. För du lovar väl att hålla oss uppdaterade med bilder, Kalinda?
Måste bara göra en liten rättelse. De är faktisk födda den 5 oktober. Samma dag som mina…

Riktiga "pluttenuttar", jättesöta! 
Så søte de var!
Grattis till de vackra bebisarna. Jag kommer så fort jag kan och tittar på underverken
Lena

Holibandoli, vilka godingar! Toya har ju varit min favorit sen hon var en liten plutt och nu har hon egna små bebisar. Härligt!
Attans! Såg jag fel på datumen i allafall! Fick det till att lördag var den 3/10 och har för mig de föddes då…
När kommer bilder i din tråd om kusinerna?
/Elisa

GRATTIS till Odins bebisar!! Vilka sötnosar!!! :-) Hälsa B och gratulera också!

Vilka ljuvliga ungar - och färger!
Grattis 
#15 De föddes i söndags.
Bilder kommer, men jag väntar lite på att de ska öppna ögonen. Den svarte har gjort det för två dagar sedan och de andra är på g nu. De är lite senare än sina vackra kusiner.
Vilka fina småttingar! 
Sukk.. sitter bare å beundrer hun lille morsomme flekken jeg. Jeg synes absolutt du skulle hatt henne Kalindas. Du som elsker farger så.
Svartpadden var veldig fin hun også da.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så söta de är!

Vilken härlig färgpalett! Jättesöta 
Grattis!
Vilka härliga färger 
Det gjorde de bra Odin och Toya.
Det er så morro med padder,og her er det jo 3 av dem i helt ulike nyanser. Skal du ha en av dem selv?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Nu är det inte jag som föder upp dem. Men visst är jag sugen att köpa en av dem…
Först vill jag se vad det blir efter Skatan, för jag kan inte skaffa mer än max en ny katt här hemma, det blir för trångt med fler än 6 katter i mitt lilla hus.
/Elisa