Finska pinnen!
Kiku har blivit stor tjej nu :)
Championtitel, 2xNOM och 1xBIS som vuxen hona är verkligen så mycket mer än vad jag någonsin kunnat hoppas på! Det efterlyses tråd, så jag får väl bjuda på senaste peek-a-boos då ;-))

Och så en ren skrytbild efter en av mina gladaste dagar på länge:

Åhhh! Hon är så fin, Kiku!! 
Jättefin är hon! 
Grattis + fina bilder på tjejen. Kul att se att ögonen fortfarande är gröna på henne..
Kiku är inte längre den enda blå tricolourn som jag känner till i Sverige numera…
I lördags blev Odin pappa till en liten blåpadda m vitt. 
Vet inte hur jag ska våga åka och titta på kattungarna, känns lite farligt. Precis som dej är jag farligt förtjust i pastellkatterna..
/Elisa
Superfin tjej och så gulligt med den vita fläcken mitt på huvudet!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Å men titta där! Sötaste Kiku! 

Grattis
Söt är hon!
OT: "Finska pinnar", är de inte någon slags kex som säljes i Sverige?? Det fattade jag aldrig - såna käkar inte vi i Finland, nämligen, inte vad jag vet om iaf!
Kiku, en av mina favorittjejer 
Jag kommer fortfarande ihåg hennes uttryck på en bild som du har visat här tidigare när hon var sur efter ett bad. Hon såg så härligt sur ut på den.
Det var en stoor pokal på skrytbilden, grattis!
Hehe, ja, blåpaddor med vitt är tjusigt värre :) Blir nog svårt det hörredu..! Och de gröna ögonen hon hade som liten blir bara grönare och grönare faktiskt, de är mycket bättre gröna nu än när hon var liten :D
Nu ska vi bara ställa ut tre gånger till i höst/vinter och sen ska hon träffa sin stilige prins som jag fallit som en fura för, hoppas på bebisar i februari 
Päivi: Jo, det är en slags kakor som man bakar själv eller köper. Det är mamma som kallar henne "finska pinnen" :)
Skjønne Kiku. Hun var jo bare så søt som bebis da

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilket bra initiativ- att ge sköna Kiku en egen tråd men nu snålade du allt på bilderna, visst får vi se fler bilder idag ? 

Underbara, vackra, söta Kiku
grattis till framgångarna.
#12 Jag ska se vad jag kan göra! 
Grattis. Vacker katt, henne skulle jag vilja äga.
Svårt avhålla sig från kakor när de ser ut så där…
Flera bilder för Louise 

Jättefin tjej, stort grattis!! 
Vilka fina bilder, och vilka härligt gröna ögon! Gillar den svart/rosa bakgrunden.

Gud vad kul o jättegrattis att det gått så bra för er!!!!Sötnosen!!Men bebisbilden var bara fööööör söt!!!Kramar från Elisa
Tack :D
Den svart/rosa bakgrunden är vårat burskynke :D
Tack Elisa, pussa på katterna från mig!

Tack :-)) En så fin tjej du har! Jag kan inte få nog med bilder att titta på, dels är hon vacker och eftersom jag inte kan fylla hemmet själv med alla färgvarianter så kan man ju istället få tigga bilder att frossa i, som nu, lite kiku-kaka till frukostkaffet t ex :-))
Såååå….det kan väntas smått i februari, spännande!!!!
Louise
#22 Mmm - jag har beställt bebisar då 
Om hon ändå vore lika fin på bild som hon är "live".. på bild är hon inte alls lika häftig som när man träffar henne. Men du får snart chansen, vi kommer till stockholm jue i november 
Vi har også noen "pinner" som en av tantene mine baker til jul.Men dem er så tørre og smakløse.Foretrekker finske vakre pinner jeg
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/