Jag ska ha kattungar!
"Det är jag säker på! Matte säger att sängen som hon satt upp är till Skatan!"
"Har ni hört något så dumt?!"
"Skatan är ju bara en liten tönt och det är ju JAG som är drottningen i huset och ska bli beundrad av matte, när jag ligger här med mina fina barn!"

"Matte är för övrig ELAK!"
"Hon säger att min fina graviditetsmage inte är det, hon kallar mig FET!!!!"
"Förstår inte hur matte ens kan uttala sig om sådana saker!"

"Matte får dock säga vad hon vill!" "Dräktig är jag och sängen är MIN och jag tänker försvara den med allt jag har!" "Skatans säng!!!!" *hrmf!* "Glöm det!!!"
/Smilla

Så här ser min säng ut.
/Elisa
Hahaha…
…Vilken konstig matte du har Smilla, som inte begriper hur det ligger till. Givetvis är det DU som ska ha kattungar och inte nån attans Skata…..och komma och påstå att du är fet gränsar till förtal tycker jag!
Fin säng du har förresten!
ÅÅh stakkars Smilla.
Jeg fikk nesten vondt av deg jeg. Såklart skal du ha kattunger du også,bare vent så kan du sympatiføde med Skatan og jeg er sikker på at du venter en liten bebis du også .
(som matte kan låne av Skatan når den har kommet ut *hysj*)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Smilla hälsar att andras bebisar är äckliga och fula. Skatan är till för att jaga och slå, inte att vara sympatigravid med…
Men matte hotar att stänga ut henne från sovrummet om hon är dum…
/Elisa

Hahaha…snacka om att ha gjort sig hemmastadd!
Stakkars deg. Ser jo ut som du også skal ha kattunger. Bare forsvar sengen din du. Skal hilse fra ei har som har 3 kattunger som også vil ha både sengen sin og kattungene for seg selv.

Stackars lilla (eller "lilla") Smilla… 
Vilken fiffig ide med barnsängen!!!
det ska jag komma ihåg när det blir dags för "småvarmt" här hemma!!
Stå på dig Smilla, annars gör någon annan Skata det!!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan