Siames iFokus

Siames

Etikett: utställning
Läst 714 ggr
Annkis54
0

Nordic Winner...meddelande från SNRF

Jag skriver det här en gång till så att alla ser det ordentligt:

Det står på inbjudan att sista betalningsdag är den 10 oktober. Strunt i det.

ALLA KAN VÄNTA MED BETALNINGEN TILLS DESS ATT PLÅNBOKEN ÄR PÅFYLLD IGEN. DOCK SENAST TILL EN VECKA FÖRE UTSTÄLLNINGEN - DVS DEN 15 NOVEMBER. DÅ SKA PENGARNA FINNAS PÅ SNRF:S KONTO.

MEN DET ÄR MYCKET VIKTIGT ATT ANMÄLNINGARNA KOMMER IN I RÄTT TID, SÅ TVEKA INTE - ANMÄL DINA KATTER NU!

Du kommer inte att ångra dig en sekund - det lovar vi!

för det vore ju trist om det inte blev något, eller hur….?

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

kalindas
0

Detta gäller Nordic Winner (IDP).
Sista chansen att bli nominerade till denna utställning är på FHKs utställning i Varberg 18-19/10.
Även medlemmar i Sverak har chansen att tävla i NW.

NW kommer bli i Nyköping i november. För mer info: www.idpnordic.se

/Elisa

Annkis54
0

plus att vi glömde säga att varje klubb har 5 st Wild Cards som de kan dela ut till icke kvalificerade katter…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[hakkapelitta]
0

Men vart kommer det att äga rum då?

Hur kvalar en SVERAK-katt t.ex.?

kalindas
0

Den kommer vara i Nyköping 23/11 (tror jag skrev det ovan). Kan inte kvalificeringsreglerna i huvudet, men det finns på Nordiska IDPs hemsida om man vill läsa.
Är bara två utställningar kvar att kvala in på till detta år. Det är i Kungälv i helgen och på Hallandskattens utställning i Varberg den 18-19/10.
Till den senare finns möjlighet att anmäla sig fortfarande.

Har du en katt som får BIG, BIV, DB (nom) eller högre så är du med i NW 2008. Resten av reglerna är jag dålig på… (läs på IDP sidan)
De som är medlemmar i en IDP klubb kan få wildcards från sin klubb.

Du kan även ställa på SNRFs egen utställning den 22/11.
Då har du chansen att bli nominerad till 2010 då nästa utställning blir. Vi beslutade på mötet att fortsättningsvis ha NW varannat år.

/Elisa

FiiaL
0

# 3  Alla katter kvalar enligt samma regler. Huvudsaken är ju att det sker på IDP-utställningar.

O-bos
0

T o m Sverak katter som ställts ut på IDP-utställningar kan ansöka om Wild Card. Intresserade kan höra av sig till nordicwinner@idpnordic.se. Det börjar dock brinna i knutarna. Sista anmälningsdag är den 10 oktober.