Siames iFokus

Siames

Etikettifokusinfo
Läst 908 ggr
Nilla
2008-10-06 11:30
0

Uppdatering!

I dagarna har iFokus uppdaterats. Den version vi ser nu är I Fokus 3.1 och vi har fått en hel del förbättringar på sajterna. Här är några av dem:

• Snyggare fotoalbum på den personliga sidan.
  • Det finns nu en ruta, att kryssa i om du vill visa dina bilder direkt i inlägget. Lätt som en plätt!
  • Högerspalten är lite bredare och mindre stökig än tidigare. Den innehåller nu bara grafiska element och ingen text.
  • Inläggen är lite mer inramade för att underlätta läsning.
  • Ny ruta för mina sajter, vänner och inställningar till höger. Lätt att scrolla i.
  • Rörlig reklam i spalten till höger, som förhoppningsvis ska inbringa slantar till IFokus  och dessutom får sajten att se mer proffsig ut.

Det tackar vi för!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
2008-10-08 10:21
0

Ja jeg synes det ble mye bedre. Eneste nå er jo at på vi som har litt langt anvender/bruker navn så forvinner de siste bokstavene.

Eller er det jeg som har feil instillinger mon tro?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
2008-10-08 10:24
0

Ja, jag ser att bokstäverna i ditt alias har fallit bort. Ska fråga om detta på värdsajten. Jag tycker också att de nya förändringarna är bra.

Godmorgon, Line! Skrattande

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
2008-10-08 10:46
0

Supert Glad 

God morgen til deg også Nilla. Nå har jeg fått i meg nesten en kanne kaffe,lest på siames i fokus,sendt barn på skolen og er klar for å slite meg løs fra pc for en stund Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus