Lillen växer han med
Oj vad tiden går här. Jag har helt tappat greppet om stamtavlor som ska fixas. Lillen blir 3 månader i veckan och inte har han fått sig sin stamtavla än -skickar in det i morgon. det var bättre ordning när man hade kullar som var fler än bara en av någon anledning.
Han är fortfarande osåld vår lilla Prins men det gör mig inte så mycket - han är ett charmtroll och är älskad av alla människor och djur här hemma. Någon dag dyker det säkert upp någon som vill ha honom.

Oh vad fin!!Älskar tabby!!!
tack tack -ja tabby är fint.
Jättefin har han blivit coh profilen ser superfin ut på honom..
/Elisa
Fin kisse, utsendet va mycket bekant tyckte jag, han påminde mycket om Binas ungar. Det måste vara lite Ozzy som kommer igen i honom.

Oh vilken läckerbit!!!
Tack Tack för den enastående vackra bilden
Så utrolig god og vakker han er.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Den lille prinsen är verkligen underbar! 
Oj vad stor han har blivit, den "lille"!
Ser ut att kunna bli en charmör helt i klass med sin stilige pappa!
Han är SÅ fin Lina!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Han är helt underbar, så speciell! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Tack så jättemycket.
Jag hoppas verkligen han kan få hamna någonstans där han kan få sprida sina gener vidare. så om det är någon som är intresserad av en kille med orientalpappa och siamesmamma att berika sin avel och tillvaro med så kan ni väl höra av er ;-)
Jag har ju tänkt ha pappa kvar i avel ett tag till och jag har inte plats för två avelskillar.
Lillen min charmör 
Det bästa är att han ärvt sin pappas gångstil också, har aldrig sett något så näpet och störtcoolt på samma gång :D