Messi + Burpynt
Jeg lagde en ny tråd istedet jeg.
Nilla her kommer noen bilder av Messi fra et par dager siden hvor de prøveligger sin nysydde seng.
Var bare plass til to så Jöback tuslet litt fornærmet vekk
Jeg har sydd ny burpynt så jeg må vise frem den også + at jeg fikk pakke av Ramithi i dag (Hun visste at jeg holdt på med svart og hvit burpynt) Så da fikk jeg en katt med ramme til å ha bilde i som skal stå oppå taket.
Tusen takk Randi
Her er taket
Jeg har aldri sydd med skråbånd før og det ble litt feiling før det ble bra.Gardinen er i kattestoffet og bunnen svart.
Og her er den kule katten jeg fikk av Randi (veldig dårlig bilde men jeg måtte bare putte noe inni rammen)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Tänk att ni inte har något dalmatinerhår på golvet 
Snygg pynt, och fina katter!
Dine kunstneriske evner fornektet seg ikke her heller *klapp klapp*
Tror det blir en knallfin burpynt når dem blir hengt opp.Du må huske å ha med kamera til utstillingen også.
Har dere samme tv-stue bord som meg?Sånn diger "indisk" kistebord? Så er der åpent på begge sider i "lokket" så kan man kan slenge nedi småting inni bordet?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#2 Ja da har vi samme bord.Det er jo så fint..og blytungt å flytte på når det er masse oppi der og noe herk hvis man søler et glass med brus og det renner ned i sprekkene 

Tusen tack! Messi kan man aldrig få nog av. Du är så duktig och pysslig. Det är jag också, men min symaskin är trasig. 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Blir knallstilig Line! Gleder meg til å se den :o)
Så fin burpynten din ble. Ja katten var takk for all hjelpen som du har gjordt for meg. Ho er noe tykk den jenta di
Vackra vackra Messi! 
/Elisa

Snyggt!!!!
…men sanningen att säga, dina katter hade du kunnat drapera i säck-väv -Allt klär en skönhet 
#6 Messi er tynn som en strek men sitter litt rart på det ene bildet så hun så litt tjukk ut
Så det er ingen bebis mage enda nei i tilfelle noen lurte.
Tusen takk alle.
Supersnyggt!!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Tjusigt!! Och vackra, vackra kissarna!

Så kreativ og flink du er Line!
Vakre katter krever flott burpunt
Karitzy(。❤‿❤。)
Vilket läckert tyg! Passar bra till vackra Messi!

Nu ser jag att flera skrivit vad jag tänkte:)MESSI!!WOW!!Vilken snygging!!Jättefint burpynt!!KUUL!!!Vad duktig du är!!
Tusen takk alle.