Broren til Messi
Jeg fikk bilder av broren til Messi her om dagen. Har ikke sett bilder av han på lenge så det var gøy. Han betyr jo litt ekstra for meg siden han er Lizzie sin sønn 
I profilen så er han veldig lik Lizzie men forfra er han nok en real blanding av Lizzie og Tassen.
Veldig lik Messi her
Her er han sammen med Lykke til HeidiK som han bor sammen med.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Han är fin. Fast Messi är fortfarande min favorit! 
/Elisa
Ja min også. Stakkars Linus (som han heter hos de nye eierene) har nok arvet øreplasseringen av pappan sin 
Må jo slenge inn et bilde av Messi også hvor hun hjelper meg med nålefilting
12 Oktober blir skjønnheten ett år.Guri så fort tiden har gått.Hun er jo babyen min fortsatt.
Å gud så fin han er blitt. Jeg synes nå har er like fin som Messi. Ja Messi er jo padde så det er ikke noe rart i om hun skal hjelpe deg. Har noen her også.

Lasse er en riktig kjekkas 
Ved siden av Lykke-frøkna som er ekspert på å være kanin, blir han jo nesten ekstrem vettu Line
Hahaha
De har det knallsupert de der 2 altså hos flotte matforeldre :)
Å vad stor och stilig han har blivit! 
Jättefina bilder! och katt/katter också förstås 
#2 Vad bra att Messi hjälper till med nya ullkatter. Då hoppas jag på att snart få se bilder på nya alster som vi kan beundra (och köpa) 
Flotte småpuser.. så artig bilde med skjønne Messi, snart lager hun sine egene lekemus, skal du se..
Så fin har är! Och du, Line, fler bilder på Messi, tack! Gärna en hel tråd. Hon är så gudomligt vacker. 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Lasse er supersøt,men det er nok ikke enkelt å være bror til en liten skjønnhetsdronning.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#8 Bilder av Messi ja. Der er jeg ikke vanskelig å be 
Lagde en ny tråd nå.