Ädelkattens utställning i december
Ville bara påminna om att det fortfarande finns platser kvar på ÄK:s utställning i december!!! Vi behöver fler kat 4!!!
Är det några som anmält sig redan? Vilka här kan man få glädjen att träffa?
Jag har anmält Tintin båda dagarna. Håll tummarna för att hon tar sitt cert i Oslo så vi kan komma. Och att hon inte löper varannan vecka…
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Jag kommer med ett gäng kissar, närmare bestämt en fertil hane, en klass 11:a och en klass 12:a så jag har dragit mitt strå till stacken med kat.4. Vet ej om Maria kommer med Tintins syster har försökt att övertala henne så vi får väl se om hon följer med.

Kommer med Fjonkan och Tofflan.

Jag kommer med Pyttefnytt! (och en ociflicka… *ler*)
#3 Då skulle Maria tagit med sig Hattifnatten också så hade det blivit en riktig familje träff. Skall tjata lite till på henne.

Å jag hoppas att se alla i hårdrockstema! 
Fram med nitar och läder!

Ja! Vad kul med familjeträff!
Tur att garderoben är full med nitar och läder! Frågan är bara om jag kommer i det….
Skall gå assistent så jag hoppar över nitar och lädret vill ju inte skräma de andra kissarna, men det skall bli kul och se er andra.
#6 Har rotat fram min gamla G'nR-tröja… *hehe*
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Jag har anmält Flower och Aragorn till lördagen.

Kul att det verkar bli några som man "känner"! ska försöka leta på något gammalt rockigt få se om man kommer i det….
Har anmält Strössel och en av bebisarna!

Fast vad ska man göra med håret? Tupera? Färga det svart?
Hmm… kanske får dra fram gamla jeansjackan?
#6 och 12: Jaaaaaa - tupera! Du var så himla snygg i håret när ÄK hade sextiotalstema!
Hm…. få se om jag hittar den där gamla Tina Turner peruken…
Om Troja håller sig i skinnet då - och inte löper - som hon gör NU (ajöss till Boråskattens utställning imorgon…. Jaja, vad är väl en BAL på slottet…)
# 3: Inte mor och dotter i dubbelbur då, denna gången? 

#14…Absolut inte!
Den här gången kan hon ju inte åka in i husarrest så det är nog säkrast att dom får enkelrum.
Eller så får Tofflan ha hjälm o boxarvantar…
Näemen, jag ska på Adelkatten, inte Ädelkatten! Hihi.
#16 Jag skall också till Adelkatten men den är ju först helge efter så du kan åka till Ädelkatten också.
#17 Det känns lite långt att åka från Sundsvall bara ;-)
Och jag är förhoppningsvis stoppad lagom till Ädelkatten så jag kan inte fara på så mkt annat än just Adelkatten ;-)
#18 Jag förstå dig, då ses vi på Adelkatten istället då.
Det gör vi!